Tuesday, April 1, 2014

Adam Mukhlis & Muhammad Aaron Rayqal At Aunt Reza's Wedding

As Salam


Sabtu lepas aku dan bff aku Noreen pergi kahwin kawan kami dari sekolah lagi ne, di Kawang Papar. Mengangkut anak-anak kecil la kami. Selamat berbahagia kawan ku Reza, aku tunang, kahwin kau antara yang banyak tolong. Kau tunang kahwin aku dapat pergi tengok jak lah. Nda dapat kami tunggu lama masa kau sanding anak-anak meragam sudah. hehehe

Sebenarnya anak aku dan anak Noreen lahir tahun yang sama. Sebenarnya malas mahu update blog tapi oleh kerana banyak gamabr lucu dua anak ini terpaksa aku update juga. kihkihkih. Sampai sekarang nda boring tengok. Anak anak ini lucu, semoga dorang membesar jadi kawan baik. Bila Aaron makin besar pandai main-main sudah mahu banyak outing sama Adam ne, sebab Aaron macam ok bila peluk peluk main main sama Adam. Adam ne lain sikit kalau bermain banyak body touch which is budak lain nda suka. Masa dengan Aaron, Adam serah jak badan badan dia kena kurik kurik cubit cubit pegang pegang oleh Aaron. Dia rasa lucu, dia kesukaan. heheheh. Harap dengan adik nanti begitu lah, jangan gaduh gaduh nanti mama jadi hulk.

Ada masa mau bergamabr dekat dekat, boleh boleh Adam terus ambil puting Aaron, padahal sudah kena clip di baju si Aaron. Aaron tengok ja sambil ketawa. Dipikirnya lucu. Hahahha. Umur Aaron 6 bulan gitu Adam kan setahun 3 bulan. Nda sabar tunggu Aaron besar lagi. Mesti Adam suka. Okeylah jom tengok gambar gambar dorang yang sangat chomel ini. Oya, sebenarnya dari hari tu mahu update blog mahu bagitahu im on my 4th pregnancy (2 kali gugur sebelum ne, sebab bila aku bagitahu aku pregant kali ke-4 orang bingung). Siapa ikut blog aku dari awal akan tahu, aku lama juga menunggu anak. Sekarang rezeki datang every year. Alhamdulillah. Aku di minggu ke 14 sekarang. Mama sayang kamu dua dua infact empat empat. Okeylah enjoy those pictures. :)
Selamat penganti baru Sharizza Sani
nda sangkan kan sibling laki ko ne kawan sepermainan laki aku masa kecil
hehehehe

Kalau tengok Adam macam nda mahu kena peluk
tapi sebenarnya dia tengah merasa kena peluk peluk.
Dia kesukaan. Ketawa dia berdekah dekah

Sikit masa lagi c Aaron pun macam Adam nda pandai diam.
hahahah

Anak anak ku.
Sama kan baju. Kiutttt
Naseb mama mama nda bergambar. Baju kami pun sama,
kaler jak lain. Nda rancang.
Anak memang sengaja kasi sama.
Teaser adik
Baba cakap adik pemalu sebab tunjuk belakang
Apa apa lah adik asal adik sihat sempurna
Mama baba abang adam is waiting for u sayang
(okey airmata mahu jatuh, macam nda percaya keluarga kecil makin
membesar. Alhamdulillah. Syukur pada mu ya Allah)

3 comments:

  1. macam adik beradik betul drg bah..

    ReplyDelete
  2. tahniah Ted :D
    happy for you.
    nda lama baby Adam naik pangkat ke abang sudah ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...