Friday, October 4, 2013

TLTS Is Back Real Soon

As salam,


Aku dan Ijam akan turun mengambil stocks besok, maksudnya TLTS akan beroperasi semula. Aku nda berani mahu bagitahu real date. Sebab even barang barang sudah ada dalam tangan. Oleh kerana aku masih bekerja. Aku try upload slow slow. Mana lagi mahu handle anak yang sentiasa mahu berkepit. Please pleaseeeee support local business!! kihkihkihkih

InsyaAllah kalau cukup masa, kami akan bawakan pelbagai barang like barang barang baby, tudung syria, bags, kain pasang, breastfeeding stuff, baby handmade stuff. InsyaALLAH. Percaya kepada rezekiNya. Yakin pada minat yang ada kan kan kan. TLTS berhenti beroperasi hampir setahun lebih. hehehe. 

Mulai besok, sempena menunggu hari hari untuk re-opening, aku akan buat quizzes untuk kalian kalian teka or jawap. Pelbagai hadiah untuk dimenangi. Jangan lupa panggil semua satu kampung like https://www.facebook.com/Ted.Loves.2.Shop . Paling penting search kami di intsagram tedloves2shop . 

Sempena dengan itu juga, setiap item dari pembelian anda anda kelak, RM1 kami akan derma ke Rumah Anak Yatim As-Sakinah Papar. Actually rumah anak yatim ne di belakang rumah ja. Memang sangat dekat di hati kami. https://www.facebook.com/groups/270434149674384/ Walaupun RM1 mungkin kita telah mengubah kehidupan anak-anak ini. Aku pernh dengar satu ceramah, kalau kita nda pernah memberi dengan nilai yang kecil, kita tidak akan memberi dengan nilai yang besar. Boleh membeli sambil membantu. Kalau mahu bagi sumbangan lebih kami boleh bagi direct contact person. Ohya, kami akan agih sumbangan anda setiap hujung bulan, disertakan resit. Nanti kami simpan dan update sebagai bukti. 

Last but not least. Nantikan barang barangan kami. Beli jangan nda beli. lai lai lai lai lai laiiiiiiiii

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...