Monday, September 2, 2013

Hati Terkenang

As Salam,


Segala entry aku sekarang akan dibuat dengan pantas, since aku sangat lah busy ditempat baru. dijadikan cerita, sambil dengar lagu masa rest ne, lagu Back To December, suddenly teringat setiap kali Ijam hantar aku pergi airport untuk aku balik Putrajaya. Walaupun mulut nda pernah cakap, tapi aku tahu hati dia berat mahu aku pergi. Even aku balik every week. Sama lah macam aku, walau pun aku bosan mahu naik flight, tapi untuk merasa mahu jadi orang KK sangat, nda mahu ketinggalan. Tetap juga balik, apa lagi masa Adam sudah ada. 

Tiada lah itu jak mahu share. Syukur tidak terkata, akhirnya aku sudah ada di sini. Walaupun bukan exact di KK, tpi aku still boleh berulang pergi rumah. Still pagi pagi Adam akan bangun terus duduk sambil tengok aku  bersiap. Tidak akan lekang senyuman mata sepet nya itu. Okeylah, semoga keutuhan rumah tanga dan keluarga kecil ku ini terus berada di bawah lindungan mu ya ALLAH. 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...