Wednesday, September 18, 2013

Coklat bulat bulat (kenangan masa mengandung)

As salam


Sekarang ne ada ja baby baru muncul yang kawan lah cousin lah. Terus aku selalu try hard ingat macam mana masa Adam masih little baby. Serius susah mahu ingat. Hahaha. Aku lagi ingat masa masa pregnant. Teruskan ne la mahu cer sikit. Kihkihkih.

Masa pregnant aku tiada lah yang mengidam apa apa. Aku just suka makan. Then certain food aku rasa dia extra sedap, like snack plate KFC. Yang paling aku suka chocolate Vochelle yang bulat bulat color merah tu. Aduiii. Terlampau sedap. Aku limitkan diri aku makan yang packet plastic besar tu 1-2 sahaja dalam seminggu. Takot kencing manis oooo. 

Alkisahnya, masa tu Ijam datang visited aku di Putrajaya. Kami pun turun KL seperti kebiasaannya. Sebelum aku beli chocolate tu dalam 3-4 packet sebab murah di Sogo. Sekali dalam jam 2-3 am aku bangun untuk makan choc tu (pregnant punya kelaparan lah kali kan). Ijam pun ikut terbangun. "Kenapa syg?". At the first place mungkin dia pikir ada apa apa dengan perut. Tapi bila dia nampak aku makan choc. "Lapar kah?". Terus aku cakap, "dear mimpi chocolate bulat bulat ne bubut dear sambil cakap, bulat! Bulat! Bulat!. Jadi dear lapar". Hahahaha sekali besok subuh berabis dia ketawa. Sampai sekarang melekat nama chocolate bulat bulat tu. hahaha tapi serius aku mimpi gitu. Gilak punya chocolate berani dia makan aku nda pekdah pekdah dia kena makan hahahaha

ne la cukulat bulat2 tu
adam pn mcm bulat2 kn
oooppsss
hahahaha

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...