Tuesday, June 11, 2013

Selamat Pengantin Baru Faizal Dan Faezah

As Salam


Aku suka tajuk tu sebab nama pengantin dekat dekat, aku harap nama anak nanti mesti mula F juga. Hehehe pandai pandai atur hidup orang pula. Ahad lepas, sebelum balik Putrajaya aku sempat attend satu majlis kahwin. Pengantin lelaki aku kenal dari sekolah menengah, tapi aku nda biasa. Bila masuk kolej baru lah biasa sebab kami satu batch. Pengantin perempuan tu junior kami di kolej. Jodohkan. 

Aku rasa ne majlis kahwin pertama aku sejak pregnant dan ada Adam ne. Masa pregnant, aku nda cukup fit untuk attend mana mana wedding. Aku rasa lemas betul, kalau kekuar rumah rasa di cucum cucuk tu kulit. Sekarang insyaAllah kalau kena masa aku datang juga siapa yang menjemput.

Alhamdulillah, Adam pun senang di urus. Dia pun makin besar makin paham. Nanti nda sedar Adam pandai jalan da kan. Nda sabar nda sabar.

Bila berkumpul kumpul ne aduiii, ingat pula zaman zaman kolej. Best nya la bha. Walaupun kami bukan belajar di ipta, tapi kami jadi manusia juga. Sebab di mana kita belajar nda penting, yang penting kita belajar betul betul. Dapat kerja based on your qualification. Kami walaupun nakal nakal bising bising dalam kelas, belajar juga. Cuma satu subject ja aku nda suka aku nda pandai masuk otak, accounting. Aku fed up betul. 

Okey lah, tengok gambar gambar yang sempat di ambil, hurmmmm tua sudah rupanya kami, tua sudah rupanya aku. Eb bukan tua, tapi berpengalaman. Hehehe. Kepada Faizal dan Faezah, aku mahu bagi nasihat pun aku baru setahun jagung. Baru masuk 3 tahun, yang penting kahwin ne jangan stress stress. Bini tolong laki, laki tolong bini. Okeeyy :)))

mcm aku ckp aku kenal pejal dr sekolah menengah lg
ne kwn2 dr maktab sabah
paling semart!!!!
aku suka ne gambar
semua bekas cosmopoint kk ne
the proper one
"semua ada di kk, ada di kk"
ne bff aku masa college
tengok reaksi adam
hahaha
bff 1 lg lupa kami maw bergambar
arrghhhh
keluarga kecilku
InsyaAllah till jannah
ignore baju, sebab aku pakai dress juga di dalam.
hehehe
actually d depan tu kwn2 aku panggil la
kasi main2 dia
thats y keluar muka adam begitu. hahaha

2 comments:

  1. aku suka gambar Adam last.. part mulut dia mencebik tue.. comel.. mcm mo gigit2 ja.. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe. kami panggil mulut bibik. aku pn nda sangka kwn aku sempat snap. bkin ktawa jgak klu tnguk balik2. hehehe

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...