Wednesday, June 5, 2013

Sarah's Wedding At Beluran

As salam


Last weekend, aku dan family sebelah Ijam balik Beluran. Kampung sebelah MIL, ada cousin Ijam kahwin. Ne perjalanan jauh Adam yang pertama. Alhamdulillah eveything went well. Infact, very well. Syukur. 

Majlis akad nikah pada hari Jumaat sebelah pagi mana kala majlis sanding sebelah malam. Adam biasalah dengan sifat peramahnya. Siapa angkat pun okey jak. Aku paling risau lah kalau ada ceremony ada baby ne. Ya la nanti mahu menyusu lah. Hehehe

Majlis berjalan lancar dari pelamin makan segalanya diurus bersama sama satu family. Best. Aku masuk family Ijam baru dapat rasa semua ne. Ohya make up tu pun SIL aku yang kasi make up even kereta pengantin pun guna kereta kami. Rasa best bila kita guna kan apa yang boleh digunakan. Unite as one family. hehehe

Aku balik dari Putrajaya hari Rabu, Khamis selepas Subuh kami bertolak ke Beluran, hari Sabtu kami bertolak balik ke KK sebab Ahad tu ada lagi cousin Ijam bertunang. Hehehe one go majlis majlis ne. Aku balik Putrajaya hari Selasa. Apa yang nda best aku nda sihat. Start dari office lagi. First time aku travel dalam keadaan sangat nda sihat. Macam mahu menangis rasa mahu demam tu. Adam sudah baik, mama nya pula sakit. 

Okeylah tengok tengok gambar lah. Tapi kan, masa tengok tengok Sarah bersanding aku cakap sama Ijam. Majlis Sarah ne macam ada sikit sikit majlis kita kan. Ijam : 3 tahun sudah kan. Cepat jak. Ada Adam sudah. Me : Kalau ikutkan ada 2 orang lagi bang. Ijam : Nda apa lah ada Adam sudah kan. Me : terkenang........

otw to beluran
breakfast @ ranau
akad nikah sarah (Ijam's first cousin)
pinjam cermin orang dulu
Adam biasa sudah bergambar
hehehe
Qhalisssshhhh!!!!
beza dgn adam 3 bulan ja
anak 1st cousin Ijam
Tapi dia nda suka akuuu
:((
Adam beramah mesra dgn family sebelah sana
keluarga kecil ku
lucu kan mukanyaaaaa
sessi bertukar cucu
Ijam dgn Fara beza 4 bulan tahun yg sama
Anak dorang beza 3 bulan tapi tahun lain
Maci sarah yang cantikkkk
one big family
hehehe
wendu arr mamaaa
ootd
syria : qaira hijab
Blouse :: Thepoplook
dress :: thepoplook
tote bag :: mng (taruh pampers segala)
aku balik rumah (kami stay di rumah makcik Ijam) duluan
Ijam balik kemudian sebab hantar pengantin.
dia send aku ne thru wechat
rupanya sweet juga laki aku ne
hahahaha

4 comments:

  1. hensem lah Adam, pakai misai tu kelakar! hehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe lucu kann. sinyum2 masi kalau tnguk

      Delete
  2. Astaga Ted. Aku ada nampak gambar yang bertukar cucu tu di blog Lina, tapi aku nda perasan itu si Adam. Haha Comel :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha dia la tuuu. kajen2 kann. skejap d blog sna skejap d blog cnee, hehehe

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...