Wednesday, June 12, 2013

Qaira Hijab Pilihan Ku

As Salam


Balik balik cerita pasal Adam jak, hari ne kita cerita pasal tudung. Typical untuk perempuan bertudung. Satu satunya jenis tudung aku suka pakai adalah jenis syria. Senang pakai dan senang jaga. Macam tudung yang empat segi ne senang jaga susah pakai. kalau tudung ada awning senang pakai susah jaga. Jenis malas macam aku syria ne la paling sesuai. hukhukhuk.

Kalau turun Jalan TAR, susah mahu pilih sebab terlampau banyak. Sudahlah panas, migrain kita begini. Aku paling suka beli bila ada jualan di bawah office ne, tapi sekarang ne jarang sudah dorang berjualan. Kalau online pula, susah betul mahu jumpa kalau jual tudung syria ne. Baru baru ne jumpa satu website yang jual tudung syria cantik cantik yang reasonable lah harga dia. Masa tu baru masih dalam pantang, mahu jalan sangat pun nda dapat, membeli online ja la kerja aku. Beli baju di Thepoplook ja kerja aku, sekali membeli terus sampai lima helai. hehehe. Ijam nda marah, sebab dia tahu aku penat jaga Adam. Terapi jugak tu kan. Lucu masa aku di KK, kerja aku membeli online jak. Baru tu bapa aku tukang ambil di pejabat pos. Tiap tiap minggu ada barang sampai. Tudung lah, baju, kain cotton lah, barang Adam. hahahaha

Sambung tajuk asal, ne website yang aku maksudkan http://www.qairahijab.com/ . Ada jual tudung awning, shawl, inner dll. Tapi tudung syria dia juga terbaik!!!! Aku baru dua kali beli, pertama aku beli 4 helai. Kain dia sangat cantik, lycra lembut. Tapi bukan lycra juga, memang cantik. Yang penting nda payah iron. Lepas tu, bila sampai Putrajaya, aku ada beli lagi 3 pasang tudung syria dari http://www.qairahijab.com/ . Kali ne soft cotton. Memang cantik juga. Puas hati lah. Aku jarang beli tudung online, infact inilah first time. Walaupun aku ne jual tudung juga. hehehehe. Dijadikan cerita, salah satu tudung aku  beli tu, ada sikit terkoyak. Kalau part yang nda perasan aku okey, ne dekat belakang memang akan nampak. Aku mula mula macam mahu ignore tapi rm29 tu. Nda apa dalam hati, aku email jak admin dorang. Kalau dapat, dapatlah. Kalau nda, bukan rezeki aku lah tu. hehehe. Aku pun buat business online ne. Walau pun kecil kecilan. Aku paham. Alhamdulillah, dorang mahu tukar tanpa perlu aku pos balik yang koyak tu. Aku just hantar gambar. Ne nama nya, based on trust. InsyaAllah hari ne aku akan receive yang baru tu. Kalau ikut tracking lah. Happy!!!!

Ohya ne FB  page Qaira Hijab FB Page . Kalau mahu order atau ada pertanyaan boleh ja email qaira.hijab@gmail.com. laju ja respon dorang tu. Aku nda sabar sudah tunggu apa lagi keluaran syria terbaru dorang. Nanti kalau ada lagi aku update k.

ne pembelian aku yg kedua dgn qaira hijab
ne yg ada koyak tu
pink lg ne
hehehe
ne pembelian yg 1st
love2 gitu. awwww
ootd::
syria : http://www.qairahijab.com/
blouse : http://thepoplook.com/
jeans :: levi's
tote bag : roxy
pump shoes : vincci
ne tribal sikit2
favorite gilak
ootd ::
syria http://www.qairahijab.com/
cardigan : mng
baju : http://thepoplook.com/
pants : mng
pump : crocs
1 of the favourite!!!!
kain dia jenis yang high quality
yang penting harga berpatutan


2 comments:

  1. ngam btul muka ko pkai syria ted..
    dlu aku bli, tp alai nda suka btul, nda biasa dia nmpak aku pakai kemas, tebiasa suda nampak aku pakai cincai-cincai..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe. maka2 aku suka tnguk orang pakai shawl. smpi kami d opis eran bha mcmmana orang pakai shawl cantik2. kami nda pandai2. hehehe

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...