Thursday, June 13, 2013

Proud Wifey

As salam

rasa mcm budak sekolah
maybe sebab cutting baju tu
hehehe
Hehehe baju kurung ne dibuat hasil tangan Ijam. Siapa Ijam? Laki aii lerr. Tapi opkos lah dengan bimbingan dan nasihat MIL, kalau pernah nampak iklan di blog aku sebelum ne, iklan belajar menjahit baju kurung. Itu MIL lah yang ajar. Tapi sekarang kelas stop sekejap, sebab MIL jaga Adam. Hukhukhuk. Kalau mahu juga belajar boleh tolong sekali jaga anak aku. Hahahah. Nda bha, tunggu Adam besar sikit kali, kelas akan dibuka semula.

Ijam saja ja belajar bukan mahu komersial pun. Nanti jadi pula, Ijam mana? Ijam tukang jahit. Hehehe. Bukan aku cakap lelaki nda boleh jadi tukang jahit. Tapi Ijam ne tukang buat kereta jadi nda ngam plak kan. Get it right? At least sekarang kalau ada koyak koyak boleh pas dia. Itu pun kalau rajin, kalau nda dia pas juga dengan MIL. 

Okey ne salah satu student MIL merangkap adik kepada bff aku. See how minat bertukar menjadi pendapatan. Jadi siapa yang mahu order tu apa lagi. Cepetenn cepetennn. Aku mahu juga order tapi nanti lah. Aku mahu request kaler purple. Hikhikhik. try add dia kalau nda dapat boleh tinggalkan komen, nanti aku bagi contact dia. https://www.facebook.com/qasuma.dewikarim?fref=ts

cantik kannnn
cantikk
cantikkkkk


3 comments:

  1. cantikkkk...wiwi ka buat ni??? kelassss.....glam ada bling2 gituuu... flo.sini...

    ReplyDelete
  2. cantik baju peplum tue.. bestnya dpt MIL yg pndi menjahit..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...