Monday, June 17, 2013

Another Weekend

Salam alaik


Macam biasa lah semalam baru balik dari KK. Hurmm nothing special to share. Lagi pun Ijam kerja masa aku datang sana. Berulit ulit dengan anak jak la. hehehe

Stock ebm selamat sampai. Ohya Adam sudah campur fm, belum sampai seminggu. Alhamdulillah fm tu okey. Tiada sembelit. Fm kami pilih Mamex Gold (tanpa laktosa). Mula mula aku mahu kasi cuba Novalac IT. Tapi susah nya mahu cari. Lepas MIL teliti dia punya ingredients. Dia cakap ini should be ok. Tapi nasib lah, Mamex Gold ne tin kecil rm29.90 jerr. Hahaha. Tapi if Adam nda ngam kami nda ragu ragu pun ambil yang mahal. Tapi betul cakap Ijam, nda semestinya yang mahal semua bagus. Padahall padahaalll hahaha


Masa aku balik tu, ada aku kasi susu dia guna fm juga, sebab breastmilk aku sekarang nda macam dulu, ada ikut pumping session aku. Yang Adam, selagi ada mama dia asyik mahu bf. Masa waktu tidur breastmilk nda banyak, menangis lah si kawan. Bila bagi dalam botol laju jak hisap sampai tertidur. Alalalala kesiannya. Tapi breastmilk still on. Selagi ada dan selagi Adam mahu kami akan teruskan. Aku cakap dengan Ijam if one day Adam stop bf. aku akan balik dua minggu sekali macam dulu dulu. Aku bukan apa, kewangan tinggi tu. Sekarang kena spend rm600++ untuk ulang alik KK dalam sebulan. Ijam cakap even nda bf pun Adam masih mahu jumpa aku kan. Hurmmm. Tq la sayang sebab memahami. Takut jak menyusahkan kan. 

Okey lah till next entry, nexk week aku mahu outstation pergi Ipoh then Taiping. Haisshh risau pun ada. Nanti aku update macam sesi pumping dan macam mana aku angkut mengangkut. Wuaarhhh i am tired. Totally tired............

3 comments:

  1. mesti mencabar pumping waktu outstation.. doakan ko dapat mengharunginya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tengah nebes ne. huhuhu. kena berani jak la ne

      Delete
  2. Assalam awk..kat mana awk beli rm29.90 tu ye?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...