Friday, May 17, 2013

Hye Putrajaya

As salam

InsyaAllah besok hari yang paling ditakuti akan tibaaaaa. Aku akan balik Putrajaya, di tempat aku ditakdirkan cari rezeki. Kalau dulu mencari rezeki buat diri sendiri dan kedua ibu bapa. Kini sama sama mengembleng dengan Ijam untuk cari rezeki buat Adam. Starting entry buat buat nda sedih. Hehehe

Tempoh suri rumah tangga sepenuh masa kini berakhir. Touched down KK masa Adam dalam perut 8 bulan 1 hari sampai Adam membesar 4 bulan 9 hari. Aku bersyukur dalam padah masuk tahun ke empat di rantauan. Banyak peluang Allah bagi supaya aku dan Ijam nda berapa terasa berjauhan. Paling indah bila Adam ada Allah bagi peluang aku balik KK hampir setengah tahun.

Okeylah selepas ne aku ada title baru, weekends mother. Hehehe. Nanti aku cerita macam mana journey aku membawa stocks ebm naik flight. Macamana keadaan kesihatan aku balik setiap minggu. Macam mana keadaan Adam bila aku kasi tinggal. Atau macam mana aku bila berjauhan. Atau macam mana dengan Ijam? Hehehe. Tapi Ijam selalu cakap macam mana aku kuat begitu lah dia kuat. Selagi aku kuat dia pun akan kuat.

Syukur kepada Mu Ya Allah, peluang 4 bulan membesarkan anak ini di depan mata ku. Nda sabar sudah Khamis ne balik KK lagi. Harap Adam nda tidur awal. Hehehe. Okeylah enjoy perkembangan terbaru Adam. Hye Putrajaya we meet again!!!










2 comments:

  1. bertabah jadi weekend mother ya :) doakan ko kuat..
    pic last sekali baby Adam hisap jari kaki ka? kalau baby hisap jari kaki, orang cakap mo minta adik sudah tue.. hehe :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin, tq yaa.

      adik??? tunggang tebalik la mama dia ne kalau ada adik lg hahahaa

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...