Friday, April 5, 2013

Pandora

As salam

Sejak melewati umur 25 tahun ne minat terhadap barang kemas kunun makin menular. Hahahaha makin matang kali. Dulu bukan nda minat emas ne cuma aku nda sanggup spend money on that bagus beli baju. Tapi sebenarnya semua tu investment kan. Ne sekarang baru mahu pikir. Sekarang baru mahu harga sudah la tinggi. Kayuh pelan pelan lah. Kasi nafas Ijam dulu. Bukan mahu cerita pasal emas pun. Hahahaha

Ne pasal pandora. Siapa yang nda gila pandora kan. Walau ada orang cakap dari beli pndora baik beli emas. Kena ingat ne dua benda berbeza. Macam antara ipad dengan laptop. Dulu masa mula ipad keluar dan kami terus beli ramai ja orang macam cakap nda guna la nda berbaloi la. tapi sekarang hampir setiap family ada tablet kan. Okey lain cerita. Pandora ne ada charms yang boleh kita create cerita.

Setiap tahun Ijam suruh pilih hadiah birthday and anniversary. So tahun ne aku pilih pandora. Masa aku beli ada promotion, if beli rm800 ke atas free satu charm. Tapi yang free tu adalah bukan semua boleh pilih. Aku pilih silver bracelet, 3 charm + 1 free + 1 clip. Yeaahhhh. Lepas ne sebulan 1 charm. Ye la banyak commitment. Hukhukhuk. Aku baru pilih charm aeroplane dan baby carriage. Tapi Ijam sudah create cerita dari masa bercinta, kahwin dan ada Adam. Since dia ada 3 partition kira boleh ngam la. yayyyy melompat bintang!!!!! Nanti kalau sudah full aku kasi tahu cerita k. Tapi nda tahu bila full. Hahahaha kasiaann

Notes :: happy belated birthday to myselft. Semoga menjadi muslimah yang berjaya. Semoga aku jadi isteri dan mana yang terbaik. Mudahan rezeki terus ada. Peace





2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...