Wednesday, April 17, 2013

Cotton English Yang Menyeronokkan

As salam

Selama masuk 4 tahun kerja di Putrajaya ne. Aku tiada hati pun mahu buat baju kurung baru ka apa. Ya laaaa hati bukan di sana. Tapi tahun 2012 merubah segalanya. Ceh ceh ceh hahaha. Aku redha, aku pasrah. Daaiiii. Jadi aku bersemangat buat baju kurung untuk kegunaan pergi kerja. Mula la buat plan. Sebulan buat 2 pasang. Tup tup ai da terbunting. Siap call lagi tailor suruh stop buat baju. Nanti nda muat la pulok.

Dijadikan cerita, nda sampai 10 pun sempat buat. Then stop masa pregnant. And now a month before kerja balik. Aku sibuk cari kain. Terus hantar 8 pasang. Lambat pulak siap tu. harap harap baju yang di Putrajaya masih muat. Phewww.

Dijadikan cerita juga, aku macam mahu jual English cotton dengan tudung syria. Tapi entah lah, aku takut Ijam nda dapat manage. Ya la nanti aku balik, dia mahu atur Adam lagi. Tengok macam mana.

Okeylah just mahu share aku pun nda suka pakai baju kurung. Since muka aku selalu nampak tua, aku takut pakai baju kurung lagi buat nampak tua. Tapi dengan trend english cotton ne macam mahu pajak berabis. Yang best lagi, boleh mix match. Orang pikir kita ada banyak pasang, padahal tukar dengan kain atau baju. Nanti mahu buat yang plain lagi. Yayyyy. Terima kasih pada yang up kan trend ne. Gambar di bawah sebahagian kain yang dihantar. Ada macam rupa sarung tilam kah? Hahaha


4 comments:

  1. kasi buat lah kurung moden..buat alaala jubah tu moden tu pun bleh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya semua kurung moden. Mcm2 style suda ne. Jubah tu mcm xkonpiden hehehe

      Delete
  2. Replies
    1. Kiut kn. kalau aku jual beli kamu arrrr. Tettttttt hahahaha

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...