Thursday, April 18, 2013

Cari Nahas

As salam

Tadi ada baca page yang pasal ibu dan anak anak ne. Ada orang tanya apa diaper yang bagus untuk baby. Hurrm aku pilih mamypoko untuk Adam. Memang dari lahir lagi. Yang aku perasan kalau Adam yak yak pun diaper tu boleh serap. Aku rasa bagus bebaloi lah. Aku kadang kadang mahu juga test brand lain. Bukan apa, saja. Tapi bila ingat kes shampoo Adam terus nda jadi lah. Hehehehe

Masa cukur rambut Adam, memang licin la rambut Adam. Eh kepala Adam. Hari hari aku shampoo dengan harapan cepat tumbuh. Tapi aku selang selang shampoo dengan johnson la, chicco la bubchen la. rambut Adam lambat tumbuh. Sekali bila semua sudah habis, masa tu semua dalam size yang kecil, kami pun pergi beli. Masa tu di Servay ada jonhson jak la. lepas tu baru aku perasan, rambut Adam cepat tumbuh. Nda tahu la itu sebab dia atau kebetulan. Ok Adam mama janji nda campur campur lagi. Mama just too excited. Hehehe

Hari tu beli manual pump Avent lagi, terus ada bottle 1 set. Aku gatal betul hati mahu kasi test Adam, since banyak budak pakai Avent. Adam sekarang pakai nuk. Puting pun latex. Tapi Ijam cakap, berani la kasi test test nanti Adam confuse dia tolak susu botol. Gullpp. Sebelum ne Adam memang refuse susu botol. tapi mungkin juga masa tu dia masih kecil. Ok taubat, nda la tukar tukar, nanti nda dapat aku balik kerja. Huhuhuhu. Cari nahas la mama ne!!!

Ne gambar Adam masa menyusu, nampak botol sama teruja nampak susu real. Hehehehe. Terus tarik nda kisahlah yang bontot bottle sampai dulu kah. Ohya Adam still breastfeeding still fully breastmilk. Ne ebm ok. Peace









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...