Thursday, April 4, 2013

Blog On The Go

As salam,

Masa baru tahu blog ada sikit masalah hari tu, aku jadi down. Walaupun aku nda rajin blogwalking and follower aku nda ramai. Aku masih mahu juga share something di sini. Jadi bila Ijam decided mahu beli gaming laptop, aku mahu juga ampit buat blog balik. Mula-mula macam senang on laptop beberapa saat sudah on. Buka hotspot ipad then auto connect. Tapi Adam makin besar makin paham dia nda bagi chance hahaha. Bergerak sikit terus besar matanya. Aku boleh draft dari ipad tapi apps blogger sana nda boleh upload pic. Jadi tergendala lagi. And nowwww setelah menjadi pengguna tegar blackberry lebih lima tahun, aku tukar ke iphone and just now teringat mahu download blogger apps. Punya happy apps kali ne boleh upload gambar. Lepas ne minta Ijam sync semua gambar. Yayyyy nda sabarr. Sambil Adam bf boleh update. Hehehe nda bha.

Note :: sorry for the jakuness

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...