Wednesday, April 17, 2013

Adam Balik Sipitang

As salam

Hari tu kunun excited boleh update blog on the go la sangat. Entry sebelum ne pun hambur update dari phone. Tu lah semangat terus luntur. Belum ada msa mahu on laptop mahu repair tu entry.

Okeylah, since Adam nda pernah lagi jumpa kerabat di Sipitang, hari tu aku , Ijam dan PIL balik bawa Adam. Alhamdulillah Adam masih dengan sifat peramahnya, siapa dukung pun okey. Senyum senyum nda lekang dari bibirnya. Cuma mahu tidur tu susah, sebab rumah kali kan dia nda biasa. Sian juga, sebab dia biasa banyak tidur. Orang tua tua cakap kalau mahu jalan jauh, ambil tanah tempat tu then palit di dahi baby. Macam semangatnya ikut lah. Something macam tu la.

Hujung bulan May nanti Adam akan ke Beluran pula, kampung sebelah MIL. Aku pula sudah start kerja, tapi aku balik la. memang untuk cousin Ijam kahwin pun. Tengah bulan May ne pula, mahu bawa Adam pergi KL. Harap semuanya ok. Berdebar la juga. Tengah survey baby carrier ne. Macam nda mampu la beli babyj┼Źrn tu. Maybe beli Chicco ja. Since sudah jadi member, ada discount 15%. Haishh merepek. Okeylahhhh ada sikit gambar buat tatapansssss. Ohya update thru phone ne nda dapat letak captipn. Bidaaa. Hahahaha







2 comments:

  1. pasal tanah palit di dahi tue supaya nda keteguran kan baby.. aku pun buat gitu jg dulu utk anak 1st.. hehe~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe. Bru aku taw. Rupnya ada petua

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...