Friday, March 1, 2013

Siaran Tertunda :: Majlis Persandingan BFF - Noreentan Zainih

As salam,


Aku mahu taruh title post selamat pengantin baru gitu bha. Tapi bff aku ne kahwin bukan December lagi. Hahahaha. Paling siaran tertunda sudah ne. Masa ne masih consider ibu-ibu mengandung lagi. Ne bff yang kahwin tahap bff yang paling bff. Bayangkan apa perasaan bff nikah aku nda dapat datang. Masa tu aku genap 36weeks, maksudnya aku boleh deliver bila-bila masa jak dengan normal. Nda premature la maksudnya. 

Dijadikan cerita, masa aku genap jak 36 weeks, tiba-tiba aku dilanda sakit perut, contraction datang sekejap-sekejap. Jangan soal aku, macam mana aku tahu rasa contraction sedangkan aku belum pernah beranak sebelum tu. Masa aku keguguran pun ada rasa contraction. Aku takut juga masa tu, kalau-kalau mahu beranak. Lepas tu kena macam cirit-birit. Pergi clinic ambil ubat, tapi nda makan pun. Hehehehe. Masa tu dua hari lagi Noreen mahu nikah, bff aku satu lagi c Bb sibuk sudah menyumpah, terberanak la ko tu. Ko holdddd dulu sampai habis majlis. Haahaha. Dia cakap sia-sia dia balik KK supaya kami dapat jumpa rupanya aku beranak sudah. Hahaah kureeng adjerrrr

Masa hari nikah Noreen tu, aku tetap kasi sedia baju aku mahu pakai segala. Last-last bila Mr. Ejump datang mahu ambil aku, tengok keadaan aku. Dia suruh sms Noreen and BB aku nda dapat datang. Sedih aku, tapi Mr. Ejump cakap if apa-apa jadi lagi susah. Alhamdulillah, majlis sanding besoknya, aku bangun-bangun perut rasa okey. Aku gagahkan diri iron segala. Kebetulan hari tu, aku ada 2nd session untuk class father friendly. Aiyokkkk. Berdoa jak aku sampai sebelum pengantin sampai. Alhamdulillah, awal habis. Ohya pasal father friendly nanti cerita. Hikhikhk sweet memory la pulokkk.

Okey lega dapat jumpa BB. Lepas tu dapat tengok Noreen naik pelamin. She just like a little sister to me. Sekarang dia da pregnant pon. Aku doakan semuanya baik-baik sahaja. Banyakkkan bersabar masa pregnant ne. Untung kau pregnant ada family sekeliling, walaupun Chid di Sandakan. Aku dulu sampai nda terpikir mengidam sebab aku terlampau risau. Sampai mana bertahan kandungan aku. Hari-hari bangun, syukur little bump-bump masih kuat kicking. Okey nda mahu ingat tu, bikin sedih. Ohya, belum lagi ko jumpa anak kau ne kan. Nanti kita curi-curi masa k. 

So, kami tinggal BB lagi mahu ditunggu naik pelamin. Supper excited tunggu hari tu. Tapi nda tahu dia tu. Hahahaha. Nda apa lah B, kumpul duit dulu, kasi belanja dulu aku sama anak aku. Kihkihkih. Walaupun ko anti baby Adam. Hahaha. Ohya lepas majlis Noreen tu aku and BB terus melaran di 1B jalan-jalan macam kami nda pernah jumpa. Hebat sekejap jumpa di KL sekejap jumpa di KK. Hahaha. Besoknya kami keluar jumpa di anjung lagi, kami paksa Noreen and hubby keluar. Hahahaha. Inai masih merah yooo. Okey kawan-kawan enjoy all those pictures. Macam nda percaya aku besar begitu bha. Ok byeeee


rizza, BB and me
ohmyy besarnyaa akuu

keluarga sebelah pengantin perempuan

ne kawan-kawan dari Maktab Sabah
nampaknya aku paling kecilllll
yess!!!

ne kawan-kawan dari sekolah rendah. SRK Stella Maris

awwwwww
sweetnya kamii
happy for u darl

dari maktab lagi
free style kunun
gitu2 juga hahaha

pengantin lamaaaa yang masi berseri2
hahahaha

budak tu niece c BB
kira BB ne idola dia
jadi dimana mana pun ikut c BB

BB ngam dengan tema o0o

yang bujang, yang sudah kahwin dan mamak orang
ok byeee

noreen dgn adiknyaa

aduiii parahnya akuuu

kami lagi
kini dan selamanya
i love u allllllllll



1 comment:

  1. ted napa kamu bgmbr mengiring tuuu? rujuk gmbr kamu sama pengantin ber4

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...