Thursday, March 21, 2013

Kenduri Doa Selamat :: Adam Mukhlis Sebulan

As Salam,


Yang ne entery ringkas untuk kenangan-kenangan bila Adam besar nanti, bila dia mahu baca kisah-kisah yang mama tulis untuk dia. Kami tiada niatlah mahu celebrate every month. Bila ada ramai-ramai family semua di sini, barulah buat lagi.

Hari tu kami just buat menu ringkas, spaghetti dan satay plus cake la. Yang datang pun semua sepupu, apa nda ada 4 family tinggal 1 perumahan ne, nda payah jemput jauh-jauh.Plus 1 family Ijam yang jauh sikit tinggal tapi still area KK lah, sma parents dorang dari Beluran. Kebetulan ada di KK masa tu. hehehe. Mama doakan Adam terus sihat, jadi anak yang soleh, jadi anak yang dengar cakap. Semoga Adam membesar jadi orang yang berguna yang boleh jaga mama dengan baba nanti. Kira entry ne lambat, almaklumlah entry ikut mood Adam. Nda apa lah sayang.hehehe Okey, enjoy gambar-gambar masa kenduri. Aku rasa sangat geli hati, bila Adam pegang sendiri pisau potong cake dia. hahaha


bacaan doa diketuai oleh Paci Ramsah
*berkopiah putih


macam kenal ka tudung hitam tu.
http://imgettingoldandimhappy.blogspot.com/
dia sepupu sekali Ijam
dia blogger otai
hehehe
Sessi makan beramai-ramai


Tq Allah kerana mengurniakan aku keluarga ini


Chocolate Indulgence
kegemaran keluarga kami ;)
mama mcm over excited kan
okey nenek join sekali
hikhikhik
adam - 'ini cake adam lah mama'
sambil rampas pisau hahaha



>

6 comments:

  1. sama la baju maci dgn adam..tapi kenapa mama adam gambar maci duduk makan tak senonoh..

    keluarga kuat gosip..

    ReplyDelete
  2. Oh Ted sama Lina relatives pula :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. laki si ted sepupu sekali, yg baru kawin aku, adik aku dgn laki si ted..jd cicit datuk ku br ada 4 org dayah..kami ini adalah anak2 yg tidak pandai dewasa..haha..

      Delete
    2. Hahahaha klu knduri kami tnggu dpn mknn tu. Best bha msuk famliy drg spupu2 smua xjauh umur. Ble msuk ne. Klu sbelah aku. Aku spupu yg paling kecik. Bngung trusss. Itu la sbelah famliy aku jd pndiam. Sma sbelah laki aku pot pet pot pet ja sma drg c lina. Hehehe

      Delete
  3. Ted, cute Adam pegang pisau kek tue.. like real nie.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha. Itu la a. Geliiiii ati mninguk ne. Mcm2 gaya nya. Bby mu sihat jgak? Hehehe

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...