Sunday, March 3, 2013

Changing Room At Metrojaya Suria Sabah

As Salam,


Sejak bergelar mama yang fully breastfeeding ne, aku kena alert di mana mall yang sediakan facilities untuk kami bf anak. Nasib juga lah baby Adam jenis yang jalan mesti tidur. Jadi masa dalam kereta aku berabis la kasi susu dia. Nanti sambung jalan dia tidur lagi.

Hari tu, masa jalan-jalan di Suria Sabah, baby Adam meragam sebab sudah yak-yak. Nasiblah sebelum ne Mr. Ejump sudah perasan ada changing room for baby di Metrojaya. Nasib sebelum tu aku pergi apply card Metrojaya. Nda lah segan mahu menumpang bf dan tukar diaper baby Adam.

Sepatutnya semua mall di KK ne ada tempat macam tu, lepas tu kalau mahu buat jangan alang-alang. Metrojaya buat memang class bagi aku. Cuma kotor sikiiiit bahagian tempat tukar diaper baby tu. Nda apa lah still boleh cover kan. Tapi kalau dorang dapat ganti selalu lagi ok. Hehehe

Kalau di KL kami nda risau, semua mall ada. Kami sudah awal-awal buat tinjauan. Aku harap banyak tempat lagi sediakan tempat macam ne. Okeylah enjoy pictures hari tu. Sempat bergambar. Mahu 45 minutes juga spend time dalam tu. Huhuhuhu. Thanks Metrojaya Suria Sabah. Nda rugi ai buat card u ollss. Hahahah

seeee
mengeliat2 da selesa sudaa
Adam pakai baju Trudy Teddy
shomellll hehehe
bilik gini ada 2 utk bf
selesa la kan
mama is trying to involve adam
heheheh
ne tempat changing dia.

2 comments:

  1. best plak Metrojaya nie.. ada baby room lg.. senang mo bw jln2 baby..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya bha. xpyh rsau kn klu bby ngek2 maw bf hehehe

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...