Tuesday, March 26, 2013

Adam Jumpa Mummy

As salam,


Hari tu sempat jumpa my bff aka puan Noreentan. Hikhikhik. Alaaa yang entry tertunda pasal dia punya wedding tu. now dia pregnant sudah, tiga bulan lebih sudah. I am happy for you. Tengok bff pregnant ingat masa aku. Haishh cepatnya masa berlalu.  Ok sudah jangan mahu emosi.

Hari tu jumpa mmang sekejap, pahamlah bawa budak kecil. Nasiblah selama tu Adam tidur jak, bolehlah kami melepas rindu dendam. memang rindu lah dengan bff aku  ne, last jumpa kali masa lepas kahwinnya tu. rasanya lah. aduii bila kami boleh berkumpul-kumpul lagi ne. apa-apa pun tahun ne kita 26 tahun sudah. kawan dari kita darjah satu lagi kannnnn.Tunggu lah anak kita besar dulu baru boleh huhahuha. Aku doakan semoga my bff dan anak dalam kandungan dalam keadaan yang sihat dan baik-baik aja. Jangan stress macam aku nanti baby pun ikut stress. Itu lah Adam kuat berkerut sebab dalam perut stress jak. Hehehe

Nanti nda sabar mahu jumpa ummi Adam pula, yang tu bff aku d Shah Alam. Yayyyy coming soon. Since aku a little bit garang, dia cakap nanti mesti Adam kuat mengadu sama dia. Hahahaha. 

Okaylah enjoy gambar-gambar kami hari tu. Punya naik seri mummy Adam ne, nda macam aku dulu. Okey byeee hahahaha
,
mama and adam
ootd mama
syria :: http://www.qairahijab.com/
blouse :: poppy from the poplook
bag sejak jadi mama :: roxy
mummy and mama
adam masih tidur
kami gambar dekat-dekat pun dia masih tidur
good job adam
hahaha
ootd adam
tshirt :: cotton on kids
overall :: trudy teddy
we are happy family
hahahaha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...