Friday, August 3, 2012

Two Years Of Happiness

As Salam,


Sebelum aku cuti 2 bulan di KK hari tu, aku memang bercadang juga mahu ambil gambar studio. Masa kahwin kami nda sempat mahu pre ka post ka even gambar studio. So we decided mahu ambil untuk second anniversary. Lepas tu mahu buat canvas frame. So bila aku bercuti dua bulan di KK hari tu, kira macam good opportunity lah. Tapi di sebabkan morning sickness, aku tangguh-tangguh sampai tinggal beberapa hari mahu balik Putrajaya. hehehe. Last minute bebeehh!!. Masa ne aku start sudah mahu demam. Malam tu terus pecut pergi clinic. 39 darjah celcius la juga suhu aku. Oo0o0o nda mahu demam macam tu lagi. Rasa macam kena chicken pok ne. Okeyy jauh betul sudah cerita padahal mahu share gambar-gambar. Actually gambar-gambar tu mahu dekat 2 minggu sudah dapat. Tapi malangnya, Mr. Ejump hanya ada netbook sekali sampai sini aku pun ada netbook jak. Netbook mana ada cd/dvd reader. Terus kami kecewaaa. hahaha. Terpaksa lah tunggu di office, itu pun bukan semua pc ada dvd reader ne. Aduii banyaknya aku bercakap/menulis. Mr. Ejump cakap macam mana lah anak nanti. Kalau kuat pok pek  pok pek macam aku juga. Bercakap macam kereta api. hahahaahha. Okey tengok gambar lah.

















Okey kalau siapa-siapa area KK mahu gambar studio with reasonable price and packages. Boleh pm aku nanti aku bagi contact no. My make up done by my sister in law. Boleh tengok blog dia untuk make up tutorial. Selalu kawan-kawan tanya aku beli dress di mana. Kali ne tanya beli cincin di mana. hahahaha. Macam biasa aku akan share di mana maw dapat.

Tudung bawal from Nadia Hijabs
Cardi from mng
Maxi dress from The Poplook
Pump shoes yg sudah buruk from Vincci
Giant love ring from Vincci

Notes :: masa ne 13 weeks kalau nda silap. gambar sebenarnya banyak lagi, tapi nanti berat belog aku. Share sikit sudahhhh. Terus ada orang tanya macam mana aku boleh pujuk laki aku bergambar begini. hahahaha. Entahlah kali aku pregnant jadi dia ikut jak lah. Dia cuma minta beli game ps3 10 games. hahahaha. Tq for reading bebehh :)))

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...