Friday, April 13, 2012

Hari Perempuan-Perempuan Bercerita

As Salam


Wahhhhh akhirnya tertulis jugak entry setelah banyak draft jak. Tengok-tengok draft tu nda sesuai pulak. Banyak emosi. Banyak hallllllllllll jadi dengan aku selama aku nda update belog ne. So, aku nda akan cerita semua dalam satu entry ne. Nda best la kan. hehehehe. So aku start dengan yang paling latesttttttttt. Sakit kepala aku maw susun cerita. Jadi aku start dari belakang. Dari yang paling latest. kihkihkihkih.

Semalam punya semalam, i finally met up my bff a.k.a c Noreen. Yeahhhh, macam-macam lah tertunda. Akhirnya dapat jugak terkeluar. Banyak benda maw settle, maw balik sudah lusa. I've been in KK since 28th March. Mr. Ejump cakap sejarah paling lama aku ada dekat dengan dia. Sian kan kami. huhuhuhuhu

Met Noreen at Suria Sabah, tempat yang agak tenang untuk berjumpa-jumpa dengan kawan baik yang lama nda jumpa. Banyak ceritaaaaa. hahahahaha. Siap bawak newspaper untuk tunjuk something. Tetttttttttttt!!!! So kami pun tengok cerita Mirror Mirror. Bestlah cerita dia, sangat ringan. Sesuai lah untuk kami yang so girly-girly la sangat. Lucu-lucu comel bha cerita nya. Banyak bikin ketawa and unexpected action. Sebab dalam kepala kita sudah terbiasa kisah dogeng Snow White kan. Yang ne langsung nda sama. The queen sangat funny arrr. 

So lepas movie kami pun singgah anjung senja, sebelum tu aku sudah suruh kawan aku satu lagik. Another bff to coming. C Elda, wahhh tambah meriah la kami bercerita. hahahaha. Kesian pulak dia kena kerja esoknya, tapi masih datang. Kami jarang bha ada masa maw jumpa. Kalau dengan Elda macam setahun sekali jumpa masa reunion kolej jak. huhuhuhuhu. Tapi kalau di google talk hari-hari lah. hehehehehe. Masa menunggu Elda datang, suddenly terjumpa kawan kolej jugak.Yang rapat jugak. Sis Nana or Farhana. So duduk lah dekat-dekat sempat bertanya khabar. Paling penting sempat bergambar. hahahahaha. Okeylah enjoy our adorable pictures. Yeah quality agak memuaskan gambar-gambar ne. Hubby got his new gadjet. And I'm the one who excited. Semua gambar edited by android apps.Bukan edited by pro or appropriate software. Lepas tu kan I'm so addicted to Instagram. Ya aku lambat. Aku tidur 1-2 pagi untuk update instagram. So I'm gonna have my android gadjet sooonnnn. Kalau tidak sa gilak nanti. okeyyyy. okeyyy enjoyyyyy :)))
@ GSC Suria Sabah


The BFF Noreen
Check out the bag
haivng late lunch @ PH
My model for the day
i love the bag so much
and its from my TLTS
Suddenly bumped into Illie
Dia adalah senior kami di MS
dan kawan rapat Noreen masa di uitm
Hp mmg d tgn terus suruh dorang pose.
Met her @ Anjung Senja
Sempatlah bergelak ketawaaaaa
ahahahhaa
Yeahhhhh ada gambar kami berdua
tq Eldaaaaa
my hello kitty
opps sorry she's enggaged
Macam kaw-kaw ka beg ne?
lepas post d FB gmbr2 noreen pakai
ramai pulak tanya ne beg. hari tu ambil 2 jak
InsyaAllah aku cari balik ne beg  utk next restock on May
Gilak guna pixlr
hahahah
Elda cakap nda cntik sebab kaki dia d atas. hahhaha
Dari kiri::
Sis Nana, me and Elda
Jan lupa makan di Lot 11 okeyyyyyy
Macam biasa review my attire
Shawl Sateen TLTS :: RM10 only :: mine no 10
Innerneck ::  TLTS tp sold out suda
cardi :: mng
maxi dress :: nichii
bag :: zara
pump shoes :: vincci




4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...