Monday, April 16, 2012

Hari Mencari Kasut Sedunia

As Salam


Mr. Ejump telah mencari kasut ala-ala remaja nya dari hujung tahun lalu lagik. Since that aku sudah beli dalam empat pump shoes. Dia masih nda jumpa-jumpa yang kena di hatinya. Sakit kepala aku. Dari KK cari sampai KL sampai KK balik. So kalau orang cakap perempuan cerewet, lelaki atas lagik dari cerewet. Which is aku nda taw apa. Tapi aku suka jugak lah dia mencari-cari aku sempat rembat barang-barang aku. hehehehe.

So aku rasa tahun ne Mr. Ejump decided untuk muda kembali seperti zaman-zaman sebelum kenal aku. hahahahahaha. Jalan dari satu mall ke satu mall hanya mencari sepasang kasut memang hebat. I'm not that type. Aku nampak aku suka aku beli. Kalau tiada aku akan pilih lain. hehehehehe. Lain kali baru cari lagi. So I'm excited to see her first step using that Converse. Masa kami pergi cari-cari di butik Converse sama di kedai-kedai yang ada jual. Aku terus terasa mengambit memori terasa masa umur 16 tahun. Masa tu aku maw semua one set Converse. Dari purse, beg sekolah, pencil case, kasut, beg jalan semua lahhhh. Baru tu semua satu jenis kaler biru arrrr. Dulu aku minat baby blue. Dulu kalau nda dapat Converse nda maw pergi sekolah. hahahahhaa. Gilaknya aku duluu, yang aku tahu mesti ada. Lupakan kisah-kisah muda remaja yang nda tahu nilai duit masa tu. Terus aku terbayang, nanti anak aku minta kasut sekolah harga rm100++ macam aku dulu. Mesti rasa macam ada batu hempap dada kannnn. wuarggghhhhh

Jadi bila Mr. Ejump suda pakai kasut Converse nya, aku pun terasa mahu ada satu. Tapi tu lah, mesti jarang pakai. Yang boots pun belum terpakai-pakai lagik. Belum ada keberanian. hehehehe. Okeylah enjoy our pictures. Gambar aku akan nampak lain dari yang lain. Aku guna jeansssssss. Ya been long longggggg time nda dress up macam ne. Ne semua Mr. Ejump yang susun. So aku nda tahu bila lagik kemeja tu aku pakai. hahahahaha., Okey daaaaaaa

Purplicious bebyy


@ Converse Boutique Suria Sabah

qs + purple + recaro = my man
aku saja kasi tnguk aku edit2 guna pixlr
a man with a ring
 Pashmina :: Pashmina Cinta Elysa :: RM15 only
Innerneck :: TLTS tp suda sold out
Top :: Roxy
Bottom :: levi's
Pump :: Vincci



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...