Monday, April 23, 2012

Flash and Multimedia Course @ PD

As Salam,

Selepas bercuti panjang di KK aku cadang maw post cerita-cerita semasa aku di KK la, tup-tup aku pulak kena pergi course di Port Dickson.. Aiyokkkkk. Ahad sampi Putrajaya Isnin pergi Port Dickson. Jumaat balik lagik KK dan semalam baru balik sini balik. hikhikhikhik. Saya suka balik KK hari-hari balik KK. Iskhhhhh, nanti lah aku ingat apa aku maw cerita tu arrr. Lupa sudahhhhhh. Yang ne cerita ringan-ringan masa pergi course di PD. Course ne pasal flash and photoshop. Aku paling nada suka lah grafik-grafik  dan multimedia ne. Lenguh otak aku. Pikir maw abes jak. 

Perjalanan ke PD

Apartment kami ada 3 bilik.
Seronokkkkkk
Lobby
me n Oney
Melawat bilik kursus
huhuhu mcm YB
1st day
after breakfast
mari jadik student balik
syria :: tamu2 bawah ofis
top :: mng
bottom :: mng
beg :: guess
pump :: vincci
pose lepas dinner
top :: the poplook
bottom :: mng
ne tempat karoks.
ne tempat lain. hotel yang aku stay masa aku course last year
kami pergi sana untuk karaoke jak.
hehehehe
ne cegu suru buat kereta yg ada tayar yg boleh bergerak
tp aku nda dapat
so i end up wif kereta yg ada mekanik di bwah
clever kan @_@
oyaaaaaaa
kami bumped into rozita che wannnnnnnnn
mula2 dlm lift.
cantiknya mcm barbieeeee
mari sium2
hahahaha
sesi bgmabar dgn beego.
2nd day
boring gilakkkkkkkkkk
random pictures of us
random pictures of me on 1st day
keseluruhan kursus kuuu
ne la 1st dress aku beli yg buat aku terus gilak pakai dress
i stop wearing dis sbb mr. ejump boring suda.
now ble pakai balik sudaaaaa
syria :: tamu2 bawah ofis
cardi :: mng
dress :: nichii
beg :: guess
Kesimpulannya, aku nda akan masuk kursus begini lagik. Dua kali sudah ikut. Tolong laaahhhh jangan bagi kursus begini lagik. Ok?? I'm doneee

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...