Tuesday, April 17, 2012

A Dress Turn To A Skirt

As Salam,


Aku lama suda suka tengok orang pakai high2 cut ne. Macam jeans yang paras dada suda tu. Nda taw la apa nama dia. Tapi aku sedar jugak aku macam mana. Nda ngam pakai gitu. Pakai jeans biasa pun nda boleh button, ada hati maw pakai jeans begitu kan. Macam cerita aku entry-entry lepas, kalau tiada kerja aku akan test-test baju aku dalam wardrobe. Try to mix and match yang nda pernah di buat. Then aku terperasan ada satu skirt yang nda terpakai. Actually dia 3 quarter dress. Kalau pakai as a dress akan tingkai (hanging) pulak. Kalau pakai as skirt biasa terlampau-lampau jadi penyapu pulak. Rupanya boleh kasi naik-naik lagi.

Bila sudah tahu macam mana maw pakai tu dress @ skirt. Aku pun datang kegilaan mencari baju-baju yang sesuai. Memang berharga lah MC aku dua minggu. hahahahaha. Dalam wardrobe baru ada 4 helai baju yang ngam pakai tu skirt. Skirt tu bawah RM20 ja aku beli di Sungei Wang. Mr. Ejump suruh cari lagi dress tu. Cari-cari di mng memang tiada. Tapi ada satu tu aku tertarik skirt dia. Tapi macam susah jak maw kasi mix and match. Eeeeeeeeeeee can't waittttt nanti maw beli tunggu balik KK lagik. 

Okeylah, kalau entry ne tiada bagi manfaat sama kamu pun, baca jak la. Sapot sa bhaaaa. hahahahaha. Sokong kegembiraan aku semasa berada di KK. Fuhhh seronokkk. Okey mari tengok gambar-gambar :))

Guna Instagram
addicted yg amat2



Syria :: tamu2 bawah ofis
Top :: mng
skirt :: no brand
bag :: mng
pump :: vincci
sateen Shawl :: TLTS :: RM10 only
Top :: mng
Bottom :: that dress again
bag :: vincci
pump :: vincci
Budu ka apa tu pemadam apai ada di situuuuuuu

creeeeepy but i love it




Note :: Gambar2 boleh di dapati dalam instagram sa. Cari TEDINSPIRED. Kalau ada maw cari lah. Kenapa trip artis kau Tedddddddddddd. hahahahah

3 comments:

  1. cantik Ted :) pandai ko mix & match.
    nanti aku mau try juga pakai skirt macam nie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq rinh. Bha nnti kasi ltak link d cne klu sda try tu skirt k. Hwhehe

      Delete
    2. Bole bha. Tapi x tau lah bila baru aq dpt ltak link dan try. hikhik :P

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...