Thursday, March 8, 2012

Kenanga Wholesale City

As Salam,


Beberapa minggu yang lalu, Mr. Ejump turun sini. Tujuan kami kali ne no shopping-shopping macam selalu. Tumpukan pada stock baru my online shoppe. Dulu pernah share kan kami pergi Plaza GM untuk memborong. Sebelum tu pernah pergi ke Jalan Kenanga dengan tujuan yang sama. Kali ne sekali lagik kami ke Jalan Kenanga, tapi bukan di deretan kedainya tu lagik, tapi di Kenanga Wholesale City, dia ne mall la. Mall yang sangat besar dan sangat selesa. Masa datang sebelum ne, building ne masih under renovation. Selalunya kalau kita pergi memborong mesti dalam keadaan tidak selesa, ya la, everybody in hurry and rushing nda pekdah-pekdah. So di sini lebih tenang ala-ala jalan di 1B. Tetttttt. ahahaha.

Oleh kerana sebelum sampai, aku sudah surf sana sini, so aku taw lah tingkat berapa aku patut pergi. Barang yang aku maw ada di mana. Yang lain pergi secara cepat jak. Kami kekurangan masa, sebab last minit gatal pulak si bini maw beli barang. Oleh kerana laki sayang bini. Lepas pagi tu di Jalan Kenanga, balik Hotel di Jalan TAR simpan barang, rehat dan solat kejap terus pergi Midvalley dan Pavillion. Memang patah seribu kaki. hehehe. Lagik pun besok maw check out.

Masa datang tu naik monorail ka lrt. Lupa suda. hehehe. Time masuk di kawasan tu, semua kedai tutup. Baru teringat kedai-kedai tutup pada hari Ahad. Dalam hati berdebar sudah, takut mall nya pun tutup. Jauhnya berjalan kaki sekali tutup. huhuhu. Alhamdulillah, mall buka setiap hari. hehehe. Balik tu naik taxi. Nda jauh sudah balik hotel. Aku lagik suka pergi mall dia ne, sebab lagik banyak barang aku nampak. Banyak sudah dalam kepala aku ne. Harga jangan risau, sama jak macam Jalan Kenanga yang shop lot tu. Still boleh nego. Lepas tu, di luar kedai akan ada ditampal sticker. Sama ada kedai tu ada jual retail atau fully wholesale sahaja. So take note lah benda tu. Kami ke sini semata-mata untuk restock bags. Puas hati yang amat lah kali ne. Kualiti sangat bagus. Cantik-cantik pulak tu. hehehehe. Jangan lupa check di Ted.Loves.2.Shop. Pendek cerita, mari tengok gambar. :))

Misi mencari bag. hehehe
@Putrajaya Sentral


Thomel2 kann
Arr ne aku nda taw.
Adakah kita boleh beli secara borong di f.o.s??
Nda sempat singgah masuk
Gambar dr escalator jak
Baju2
Click utk tengok.
Ne penting rasanya.
Dresses
Ada jugak JJ ne sini. Hebat2
Boleh nmpk Mr. Ejump bawak plastik besar.
hehehe
Spoiled la plastik hitam. hahaha
Mekong muka diaaa :p
New boots from cotton on :)))
Tp belum jumpa yg betul di hati.
Teruskan pencarian.
p/s bukan di wholosale kenanga city yeeee
ne di Pavi 

4 comments:

  1. aq suka boots ko.. jom kasi beli.. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahaha. mna taw aku maw let go. tp size plak nda sma. hahaa

      Delete
  2. aku rasa konsepnya ni mcm kalu d Jakarta Mangga Dua bah kan..?! i loike!!..haish TAR pun patut buat begini hahah supaya kita nda kepanasan ga ga ga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya..ble blenggang2. Bole mnum2. Confirm nda bpluh la. Hahaha

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...