Thursday, February 16, 2012

The Three Siti's

As Salam,


Kesempatan balik KK, wajib untu balik rumah mama. Paling aku suka jumpa anak-anak buah yang sangat chomel-chomel. hehehehe. Dorang ne nakal kalau di dengan yang biasa jak. Kalau nda jangan harap dengar suara. Dengan aku pun main bisik-bisik jak. Mama aku cakap, selalu jugak dorang tanya aku bha. Cute~~~ Dorang anak abang aku nombor tiga. Yang sulung Siti Sufizzah hasil gabungan nama mama dan bapanya. Kedua Siti Ramadhania yang lahir pada 1 Ramadhan, nda ingat tahun berapa. Yang nombor tiga Siti Rafhannah. Aku yang kasi nama. hehehehe. Okeyyy~~~Mari tinguk kekiutan derang. 

mcm2 perangai derang ne


the 2nd one blum pndai ckp
doc ckp normal
dia guna bahasa isyarat dan bunyi2an
the eldest yg semakin membesar
pndai main GTA suda
aku lagik nda pandai
Purple :: Siti Sufizzah
Green :: Siti Ramadhania
Pink :: Siti Rafhannah

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...