Monday, February 20, 2012

Short Weekends vs The Ghost Rider @ Kota Kinabalu

As Salam,


Last weekends I spent my short weekends at Kota Kinabalu. Yaa, aku balik KK walaupun sebenarnya aku nda maw balik. Tiada aku prepare maw balik, terpaksa lepas kerja balik rumah then baru pergi airport. Boleh jak kalau maw direct, baju-baju mesti ada di KK, tapi make up tiada. huhuhuhu. Selalunya, aku direct jak bawak dari rumah. Flight hari Jumaat jam 7.40 pm dan balik ke sini hari Ahad jam 6.05 pm. Masa mula-mula kahwin, selalu balik begini. Hari Jumaat sampai Ahad ne. Masa tu kan, cuti habis sudah. Penat okeyyy~~~

So, tiada aktiviti sensasi dapat dilakukan. Sebab sangat singkat masa tu, maw pergi tengok-tengok barang bilik baru nanti pun nda sempat. Lagi pun, sekarang after naik flight aku akan ada back pain yang bisa. Macam aku sudah cerita kan sebelum ne, my personal doctor pun nda syorkan terlampau naik flight. Tapi apa boleh buat. PJJ kan~~ Dia ada pesan kalau masih berlanjutan, kita further dengan fisioterapi. Eeeee malasnya aku. Nanti-nanti jak lah. Merepek-repek sudah cerita. hehehehe

Hari sabtu tu kami pun pergi midnight movie. Lama sudah plan maw midnight movie, tapi malas betul maw bergerak malam dari rumah. So hari tu kami kuatkan semangat, tengok Ghost Rider at 11.05 pm @ Suria Sabah. Not bad cerita dia, tapi yg first lagik best rasanya. After movie, round-round KK macam biasa then balik rumah. Iskhh, ada kah sudah cuba mcD punya mcBites tu. Punya sedapppppppppp. 20 pcs aku makan sendiri jak. Mcd Alamanda tutup pulak. Tapun-tapun.
percubaan bergambar bersama2
pic atas :: jappp, idung sa gatall
pic bawah :: japp, sa maw mkn popcornnn


finalyy :: antam sedja la labuu
Mr. Ejump akan datang sini hari Khamis or Jumaat. Yeahhhh can't wait. Kami akan restock some of tudung dan bags. Barang-barang Mr. Ejump sudah di packing. Tinggal angkat kaki jak dia. hehehehe. Kali ne kami stay some where in Jalan TAR, kalau selalu stay di Capitol Hotel some where in Bukit Bintang. Tapi kali ne maw focus on stock TLTS dan baju-baju untuk kerja aku jak.  Harap-harap hati kuat, kalau nda kuat terpijak jugak pavillion tu. Tapi doakan tidak k?? hehehehe. Ok last but not least, jom share apa ai pakai kalau kuar malam-malam buta. @@

cardi :: radioactive
(lucu kan aku ada stuff dr radioactive.
mcm budak2)
top :: the poplook
bottom :: mng
bag :: roxy
syria :: tamu2 bawah opis. hahaha
pump :: vincci




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...