Thursday, February 2, 2012

Roxy 2012 Planner

As Salam,


Entry beberapa hari lepas, hit here , aku ada cakap maw balik KK maw cari buku macam diary @ planner untuk 2012. Walaupun sudah terlewat 1 bulan. Ya lah kan, planner patut start 1st January. Don't worry since semua sudah tercatat dalam Ipad kesayangan. Tinggal tulis balik jak. hehehe. Macam aku tulis dalam entry tu, aku ada nampak di Roxy 1B, cuma aku nda pasti harganya. Harganya RM 59.90, member dapat RM 39.90. Berbaloi kan. Since planner di luar yang nda berapa cantik pun maw RM 30++.  Actually maw guna voucher RM 10 tu, tapi nanti RM 59.90 tolak RM 10 = RM 49.90. Nda berbaloiiiiii~~~ hehehehe. Aku harap dengan Roxy Planner ne aku akan lebih bersemangat menulis kesemua kursus, event, mahu pun cuti-cuti (since aku memang gilak cuti). Nanti masa SKT , LNPT atau admin tanya kenapa nda datang senang maw cari. Nda lah ternaik darah tiba-tiba pikir pergi mana. Even ada tulis dalam Ipad, kadang-kadang bila kasi tinggal di KK susah jugak. Okey until next entry la k, maw kasi kawan Mr. Ejump main ps3 dulu. Game ayam jatuh bakul. hahahahaha

A planner
A pen
Stickers
To start my year of 2012
Damn niceee!!!
Polkadot :)))
Purple 
Hye Septyy
Happy 2nd anniversary :))

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...