Tuesday, February 28, 2012

Office :: Sambutan Maulidur Rasul

As Salam,


Hari Jumaat yang lalu-lalu, office aku telah mengadakan Majlis Sambutan Maulidur Rasul. Tahun ne aku terlibat dalam ajk Kelab ICT, jadi secara automatiknya, semua aktiviti aku akan terlibat. Ahhhhhhhhhh???? huhuhuhuhu. Secara automatiknya jugak, tahun ne belog aku akan diselitkan jugak aktiviti-aktiviti berkaitan office aku. Yayyyy, finally yang maw tahu aku macam mana di tempat kerja and so on. Dapatlah sekodeng-sekodeng. hahahaha

So setiap bulan kami akan ada perhimpunan bulanan untuk memperingati hari kelahiran mana-mana officemates yang jatuh pada bulan berkenaan. Disamping memberi bantuan sekiranya ada antara officemates atau ahli keluarga mereka di timpa kemalangan, seperti masuk hospital dan sebagainya. Bukan tu saja, bagi yang melansungkan perkhawinan, dapat baby, anak dapat straight A's dalam UPSR, PMR dan SPM pun dapat saguhati. 

Majlis hari tu kira sekaliguslah Perhimpunan Bulanan dan Majlis Sambutan Maulidur Rasul. So enjoy all those pictures. Jumpa bulan depan dalam perhimpunan bulanan seterusnya. hikhikhikhik

doorgifts utk semua yg hadir

the entrance
Aisyah, Tini, Kak Wan, Kak Jah
Cik pengacara majlis. hehehe
Kata alu-aluan wakil Pengarah ICT
Fokussss
Abg Fiqi buat gaya kiuuut
Pemenang buku misteri no 3
Pemenang buku misteri 2
Pemenang buku misteri 1
Salah satu buku untuk hadiah ulang tahun
 The Book :: Kisah Perjalanan Nabi Muhammad s.a.w
bicara bos2. huhuhu
Selawat ke atas Nabi Muhammad s.a.w
Acara makan-makan yang paling digemari :))
Slurrrpppp
cake utk yg sambut beday
yg nda sambut pun tumpang sekaki dua.
hehehe
Cik Aida dan Kak Ziee
Kak Lyn n me
Sesi tayang beg.
hahaha
Sesi lepas perut kenyang
Last but not least
me the writer aka the blogger
ngehhh :p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...