Tuesday, January 17, 2012

Memori Panggilan Haji :: Part 1 (24 gambar)

As Salam,


Hari ne, just maw share gambar-gambar semasa Mr. Ejump mengerjakan haji pada musim haji sebelum ne. Gambar nda banyak, apa yang ada kita share lah kan. Most of the pictures aku sudah pernah nampak, maksudnya masa Mr. Ejump menunaikan haji, aku selalu google tempat-tempat yang akan disinggah oleh jemaah haji. So, aku boleh tahu lah, ooooo nanti dorang di sini, di sini lagi. Sebab kami pun jarang berhubung, just sms pengikat kasih. hikhikhikhik. Mari kita tengok-tengok dulu gambar ne, InsyaALLAH rezeki kita pulak lepas ne. Amin ya rabbal alamin. 

SubhanaALLAH



ada KFC jugak



tempat jual kurma dan manisan
Mr. Ejump wif his mom

Mr. Ejump wif his youngest aunt
Mr. Ejump wif his dad
wif his parents




ada jugak
Jemaah dr indon







Nanti sambung gambar part 2. Sorry lah no caption since aku mana ada di tempat kejadian. huhuhuhu. Ada yg Mr. Ejump sudah bagitau ne di mana, tapi aku lupa. huhuhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...