Tuesday, January 31, 2012

Be An Organised Person

As Salam,


Hari ne maw cerita pasal Diary. A diary which more to a planner, bukannya diary yang tulis segala perasahan kah luahan. More kepada tarikh kursus, tarikh cuti rehat, cuti ganti, public holidays, off days Mr. Ejump. Banyak lagik lah. Sebelum ne aku memang tulis di Ipad, tapi macam nda puas. Aku selalu mengimpikan diary yang aku boleh lukis-lukis love sebelah dia, pakai pen kaler-kaler. Aku suka yang mcm leather cover tapi girly-girly. Nda maw yang terlampaw excutive. Yang penting jangan terlampau besar. Medium size lah. Pelik kah aku??? 

Contohnya aku ada new gadget, like new BB, aku cari la pic BB then tampal sana. See, aku nda ingat bila aku beli Bold 4 ne, at least aku tahu, berapa lama sudah jangka hayat dia. Haishhhhh~~~~ Tapi sebenarnya macam setiap tahun aku maw buat begini. Setiap tahun sejak 3-4 tahun yang lalu. hahahahahaha. Tapi, diary-diary yang aku berkenan semua harga RM50++, terus rasa macam nda pa kalau tiada. Padahal RM50++ untuk setahun apa lah sangat. Arghhhhhhhhhh. Benci!!!!! Kalau beli kasut dan beg like every month tiada pulak perasaan tu. My mom always says that, aku boleh jadi orang yang banyak duit, sebab aku kategori luki dan pikir duiitttt jak. Tapi sayang aku nda boleh kawal bila benda aku tu aku suka. Poor me. Okey kenapa lari tajuk???
DIY rasanya ne
not bad

Last week aku ada balik KK kan, aku ada pergi Roxy then nampak diary. Masa tu tiada lah pikir apa. Tapi tadi pagi aku tiba-tiba mahu tu diary. Maw yang amat!!!!! Kebetulan aku masih ada voucher Roxy/QS, tapi malangnya voucher RM10. hahahaha. Yang lain Mr. Ejump sudah guna beli barangnya. Harap-harap kuat hati aku beli tu diary kan. Tapi yang aku takut benda tu habis. Hari ne 31 January sudah. Please lah ada. Tapi kalau harga dia nda logic, nda aku beli jugak. Tapi harap-harap nda sampai lah RM100. Nanti hilang maw aku sawan 3 hari 3 malam. 
errrghh. Telampaw tebal
Plain lagikk
Okey sebut pasal voucher Roxy/QS ne, kalau dulu members dapat 10% discount untuk normal price. Kira macam okeylah kan. Tapi sekarang nda, kena beli RM150 (if i'm not mistaken) baru dapat voucher RM10. Tolonglah!!!! Masa di Quiksilver Pavillion hari tu, aku siap membebel-bebel lagik. Budak tu cakap, for temporary jak ne. Harap-haraplah kalau nda macam rugi. Akuu nda suka :(((
Suka gne, pen kalerpullll
Okey, hari ne aku balik KK, besok atau lusa aku maw pergi mengunjar tu diary. Harap-harap aku kuat hati. Tapi kalau nda, aku stick to Ipad sedja. hehehehehe. Doakan perjalanan aku hari ne selamat k?? Amin ya rabbal alamin. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...