Friday, January 13, 2012

BB as Lucky Draw

As Salam,


Hari Jumaat minggu lalu, office ada buat jamuan sempena pertukaran AJK Kelab ICT. So ada lah buat lucky draw. Masa tu aku  balik KK , sekali masa Jumaat tu baru maw pikir apa maw masak for lunch, dapat SMS dari kakak di ofis. Masa tu blur jugak. Sebab nda ingat pasal jamuan dan lucky draw tu.

Abaikan kuih cincin tu.
hikhikhik

Masa dapat sms ne, boleh terpikir  BB aku tinggal di office ka? Habis yg aku pakai ne apa? Aku ne memang panic disorder tahap kritikal sudah. Then barulah teringat pasal jamuan tu. Alhamdulillah, rezeki hari Jumaat.


 So pergi kerja hari Isnin baru claim hadiah tu. Dapat BB 8520. Whenever u have Bold 4 as smartphone, u nda kesah da apa second phone. Before ne pakai Samsung harga RM99 as second phone. Huahuahuahua. Sekarang ada dua BB da. Seronok-seronok sambil guling-guling. Mr. Ejump target mesti aku maw jual ne Curve since aku amat mengidamkan Nokia X5 pink as second phone. Errrrmmm, nda maw la. Maw jugak ne. Hari tu pernah cakap macma ne dengan dia, "Abg, nanti orang maw beli X5 kalau ada duit lebih". Mr. Ejump "Gilakkk ka syg setengah juta harga dia tu. Ada yg maw 1 juta". Sambil mata palak-palak kebingungan. "Arrrr, abg la gilak. Nda sampai 500 suda harga dia. Phone Nokia bha". Mr. Ejump "o0o0o0, pikirkan BMW X5". Susah jugak 1 kepala gadjet 1 kepala kereta.



Ok lepas ne boleh design manik-manik sendiri. Maw kasi full tinggal screen dan keypad jak. Bold Mr Ejump nda benarkan kasi manik-manik and so on. Banyak benda da aku kasi manik ne. Macam camera aku, tepon dia, tv dia pun ada cikit. hahahaha. Tapi aku pasang Mr. Ejump buka. Aku pasang Mr. Ejump buka. Sampai bila lah kalau begitu. Okeylah terima kasih pada yang sponsor hadiah ne. Aku amat menyukainya. Eheemmm, Mr. Ejump pernah guna BB ne dulu. Sangat mengambit memori tauuuuuuu. Malaslah maw cerita. hahahahahaha. Ok aku share dulu X5 yang aku maksudkan dan X5 yang Mr.Ejump maksudkan.

kalau beli ne mesti bingung.
fink or furfle
furfle or fink
mati hidup balik pun nda kan mampu beli ne
Apa la laki aku ne.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...