Friday, December 16, 2011

Mini Game Theater

As Salam,


Errrrmm, hari ne cerita pasal Mr. Ejump a.k.a laki ku. Dia ne memang gamers la, tapi bukan tahap budak nerd yang 24 jam menghadap games, tinggal makan, nda keluar bersosial, tinggal solat, tinggal orang-orang tersayang. Dia masih waras jugak lah, terutama kalau sudah si bini menjeling-jeling. hahahaha

Jadi memang kami jenis support each other, aku no hal. Tapi Mr. Ejump kalau apa minat dia mesti dia maw aku involve. Sudah lah aku nda suka main any game. Apa lagi guna ps3, bikin kabak-kabak bha. Aku nda suka kalah, nanti aku kalah aku bad mood. hahahaha. Kena paksa-paksa adalah beli game satu nama dia EyePet. Main piara-piara haiwannnnnnnnnnnnn. Muka dia macam munyit pun ada. Lucuuuu betul aku rasa. Kalau main aku mesti karau-karau ketawa. Tapi susah ne jugak maw pergi next-next step dia. Nda  maw la main, tiada kesabaran aku. 


Lepas tu ada satu game bundle la untuk budak-budak bawah 6 tahun kali. Yang putung-putung rambut, sambut telur ayam, mewarna. Itu pun last-last aku rasa susah sama macam kasi budu-budu orang bha. Selepas 2 games ne Mr. Ejump tiada lagik beli game untuk aku. PSP pun gitu, ada game masak-masak untuk aku, dehhh sakit kepala aku main. Aku tidak ditakdirkan untuk rasa terhibur bila dapat main game-game ne. Maw buat aku terhibur, bawak aku  pergi Pavillion. Pasti aku gembira, pasti hilang duka aku.

Sebenarmya aku maw cerita kan, selama kenal Mr. Ejump dia sentiasa buat apa jak impian aku jadi kenyataan. Impian yang logik-logik lah, jangan pulak mintak pergi bulan kah. Jadikan, macam kali ne aku maw buat sesuatu yang dia pun mesti nda pernah terpikir. Tapi aku maw buat untuk dia. Aku nda pandai cakap, sebab bukan bidang aku. huahuahuahuahua. Cuba tanya aku beg terbaru MNG tu aku taw. @_@


Arrrr, macam ne aku maw buat dalam bilik, tapi adalah designnya, tv kasi hang wif mini home theater. Aduii aku terbayang-bayang suda ne. Tapi bukan masa terdekat lah maw buat, sebelum tahun depan habis InsyaAllah. Tapi atas ne untuk XBox rasanya. Yang aku maw tu ada gear lagik di sebelah. Ok sayang tunggu k, satu hari orang kumpul duit RM5 sampai cukup. hehehehehe. Ada lagik contoh-contoh aku ambik dari goggle. 
ne stereng pedal macam dari logicted
seat nda taw dr mana
ada aku nampak sparco lagik.
custom made rasanya
begini boleh tapi terpaksa beli katil 2 tingkat.
hahahahah
Begini paling nyamannnn
tapi janlah lebih-lebih k
*sambil jeling tajam-tajam
Bila aku bagitau Mr. Ejump pasal hal ne dia boleh pulak tanya, "ne betul kah, atau ada udang disebalik batu, kalau sekadar buat yang ne lepas tu mintak almari 5 pintu, lupakan jak lah k". Ya ampun punya murni muka aku masa cakap tu. Paling murni bhaaaa. Kamu boleh bayangkan ka muka aku begitu, senyum-senyum manis ne. Tapi betul memang tiada, aku memang bini yang prihatin. kwang kwang kwangggg

p/s :: kalau tiada aral melintang k cinta, mana taw any thing happen in the future. Kannnn :))))))

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...