Wednesday, December 7, 2011

Hari Paling Remaja Bersama Noreentan

As Salam,


Siapa sudah tengok Ombak Rindu???? Aku sudahhhhh!!!!! Aku rasa last tengok cerita melayu ne macam masa sekolah menengah bha. Lepas tu memang nda pernah, kalau dengan Mr. Ejump pantang betul dia kalau cerita melayu, dia cakap boleh dijangka ceritanya, tapi kalau dirumah dia layan jugak. Terutama cerekarama tu, siap paksa-paksa orang kasi kawan tengok. hehehehe

So kesimpulannya ceita tu best tapi, kalau siapa nda baca novel dia akan rasa gantung. hehehe. Aku outing dengan bff Noreen. Seronokkkkkkkkkkk!!! Lama nda stay-stay remaja. Kahkahkahkah. Stay-stay dengan live band. Aduiiiiii. Naseb Mr. Ejump ne kira sporting, tiada la aku tergolong dalam kumpulan lepas kawen tiada masa dengan bff. Paling ada masa lagik. Kalau Mr. Ejump pergi kerja aku boleh berjaur. hahahaha. Kalau aku tiada jalan sama kawan-kawan aku dia lagi tanya, "Nda maw jumpa c Noreen ka? Nda maw jalan-jalan sama c Elda?".

So masa aku outing dengan bff Noreen, kami just tengok wayang then pergi makan. Kami keluar dari jam 3 sampai 10 mlm gtu. Tapi makan sedap-sedap o0o0o. Aduiiiii. Walaupun makanan yg aku makan ada jugak di sini. Tapi macam extra sedap bha di KK. Tapi Sugarbun tiada kan di sini. Aduiiiiiiiiiii, sedap lah bha. Fillet fish dia, nugget dia ayam diaaaaa. Ok diammmm sampai sini boleh telan liur jakkkk.


Dear B'biey and Noreen, I miss you all so much. Bilakah dapatkah kitakah ketemukah ??? Next year la tu kannnnn. Kalau bulan Mac ka April ka, sekian terima kasih jak. Macam kena beku suda cuti kami tu. o0o0o0o masa sangat mencemburui kita kan. 

Neway, cuti selama 10 hari di KK, aku banyak di rumah jak. Keluar pun pergi rumah mama aku. Turun KK pun kejap2 jak. Paling banyak pergi kedai Sabindo. Mood maw di rumah tu jugak paling best. So 2012 is coming bebeh. Tiada perancangan langsung!!!! Biarlah apa terjadi biarkan terjadi. :))))))

Enjoy our pic together masa outing hari tu. Cik Nadrah Audya Abdul Karim. Jangan jelosssssssss!!!

Pic ambk sendiri #1
o0o0o muka sama besar
Pic ambk sendiri #2
muka aku kecik sikit
Pic ambk sendiri #3
Yeaaahhh muka aku kecik banyakkkk
Lepaking like we are 16 @Suria Sabah

Lepaking lagik like we just finish our SPM
@Sugarbun KK
My Bebeh!!!

2 comments:

  1. kiuttt bha noryn.. yg tudung purple tu miuttt jak.. hahaha

    ReplyDelete
  2. hahahaaa.itu bkn miutttt.itu tomey2.hahahah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...