Tuesday, November 1, 2011

Teda Tajuk

As Salam,


Setiap Isnin selalunya aku akan ke Alamanda untuk top up makanan aku di rumah. Kira tiap-tiap minggu pergi top up. Kenapa aku nda top up sebulan sekali? Jawapannya, kalau aku beli terus banyak-banyak aku akan sedaya upaya kasi habis secepat mungkin. Macam sakit hati aku kalau makanan aku tu nda pandai habis. hahahahaa. Biar kenyang makannnnn lagik tu chocolate ka biscuit kaa. Tapi kalau stock tu ngam-ngam untuk seminggu pandai pulak adjust-adjust nafsu.

Tapi kenapa pergi hari Isnin, napa nda pergi hari Jumaat ka, hari lain ka. Al kisahnya;

Akal :: Ti, kenapa kau sedih-sedih ne?
Hati :: Aku penat bha Kal, kemarin kan hari Ahad, masih rasa maw cuti bha.
Akal :: o0o0 nda apa, kita pergi Alamanda lepas kerja nanti. Alamanda kan port ketenangan buat kau.
Hati :: Ok jugak, siuk kan dapat tengok-tengok kasut, baju. hehehehe
Akal :: Ok tapi janji tengok jak, jan beli
Hati :: Ok Kal. Aku janji!!!


Tapi itulah hati selalu mungkir janji. hahahahahaha. Alamanda ne shopping mall biasa ja for those yang nda taw la. Tapi cukuplah ada guardian, watson, vincci, roxy, nichii, erm banyak la jugak. Tapi aku berharap dia ada Padini Concept dengan MNG. Please lah. Supaya ada makna jugak hidup aku sini. hahahahaha

Tapi tu lah, aku biasa sudah sendiri-sendiri di sini, biasa sudah bawak hati sendiri jalan-jalan. Tapi kehebatan aku sampai Alamanda ja. hahahaha.Tapi bagus jugak, kalau sekarang berani-berani jugak aku. Hari tu boleh-boleh datang keberanian aku maw turun Jalan TAR sendiri. Mula-mula aku bagitau Mr. Ejump, dia pun ok jak sebab aku dari parlimen masa tu. Kira nda jauh lah, sekali aku sms, "abg doa, orang nda kena simbah asid ar". Terus dia nda suruh. Dia cakap duduk diam-siam sampai driver ambik. Bikin panas. 

Kalau dulu even jalan dengan Mr. Ejump di KL aku ikut jak dia. Kalau sekarang pandai hilang sendiri. Berani sudah kaki ne. Pantang dia kasih tinggal kejap pergi toilet kah. Tapi almaklumlah ingatan aku ne nda kuat. Nda taw berapa ratus kali sudah jalan tempat yg sama nda ingat jugak. Last-last, "tunggu jak sana abg datang". hahahaha.Tapi kalau Alamanda aku campen betul, bangga aku tu kalau bawak Mr. Ejump. hahaha. Tapi aku selalu bingung aku cari cinema dia. Macam di pelusuk-pelusuk bha. hehehe

Jadi apa bha motif aku entry kali. Tiada motif aku sakit kepala ne. hahahahaha. Mari tengok stock makanan aku. Kalau dia penuh aku suka ne. Gembira hidup aku. hahahaha

megy curry tu nda taw berapa bulan da.
megy sedap tu baru beli.
not megy type tp gatal maw beli
Banyak chocolate biscuit kan.
ada kuaciiii lg.
malam ne maw makan la.
heheheh
Current addict :: cadbury fingers
Notes :: test-test watermark baru. hahahahaha.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...