Friday, November 18, 2011

On Course :: Corus Paradise Resort Port Dickson

As Salam,


I'm coming home
I;m coming home
Tell the world I'm coming home

Okey itu mukadimah jak, untuk bagitahu betapa gembira mahu balik KK. hahahaha. Lama kan nda update, ceh bagus kalau ada yg perasan update ka nda update. Start Ahad sampai Khamis tu aku pergi Port Dickson ada course. Haishhhh hujung-hujung tahun la pulak ada course. Malassssssnyaa. Tapi pikir-pikir okey jugak, dari aku kira berapa hari lagik maw balik bagus aku keluar sikit kan. Tup tup balik Putrajaya maw balik KK sudah. Lamanya nda balik, macam ada yang aku yang tinggal ne tahu. Jangan IC sudah. Mati aku. Ok sudah lari tajuk. kalau dalam SPM, kena potong markah sudah. hahahahaha


Day :: 1st
Depan bilik ready for class
So aku nda maw lah cerita pasal course aku tu. So damn fail kalau bab I.T walaupun kerja dalam bidang I.T. eeee benci benci. So buat review hotel lah. hahahahaha. Kami stay di Corus Paradise Resort Port Dickson. Not bad lah sebab free kan. hahahaha. Facilities dia not bad, ada pool dan attach dengan beach. Dalam tu kalau boring-boring boleh pergi main ps3, game yang macam di kedai game tu puna da, tukar jak token di sana, snooker pun ada, kerusi urut yang Gintel tu pun ada. Paling best ada tempat karaoke. Dia bukan karaoke macam lounge tu. Ne memang karaoke bilik-bilik tu. Charge dia pun okey, sebelum jam 5 rm10 jak. Selepas tu rm20. 
Tea break time.
Makan makannnn jak kami
Tapi bilik dia aku kecewa pulak, kinda old skool. Naseb tv LCD, hahahahaha. Bagi orang yg jarang tengok tv lagik-lagik tiada Astro ne. Dapat tv jak terus kejakunan. Nda taw macam mana maw on. Aku benci!! Aku benccii. hahahaha. You name it, semua rancangan aku tengok. hahahaha.Masterchef, edisi khas, CSI, nada cinta, cinta elysa, tentang dhia, paling siuk tu the voice. Aduiiiiiiiiii, best betul lagu-lagu durang nyanyi. Mengambit memory. hahahahah. Palak-palak mata sa tinguk tv. Beach depan mata pun tidak pandang. hahahaha. Biasa sudahkan di KK, along jalan dari Sabindo to KK berabes beach. Pergi 1B, lalu beach lagik. Ok done merepek.
Not my pic tp maw kasi tengok attach beach.
My collegues and blogger oso
mamadinahazim
aidathepinky
the pool bebeehh
Graduation day.
hahahaha
Last dayyy
Before ne aku ada pergi PD jugak stay The Legend Water Chalets, tapi sekarang tukar nama da, Lexis, Port Dickson. Peerggghhh, ini fisrt class facilities. Aduiiii, tolonglahhhh, maw stay lagik sana. Memang tinggal chalets atas air. Ada jakuzi dalam bilik. Yang nda best tiada beach attach dengan hotel. Yelah pergi PD nda pergi beach bagus pergi KL kan. Ada pavillion lagik, senang sikit hati. hahahahah.Next year, PD termasuk jugak dalam vacation kami, walaupun aku nda berapa minat, tapi Mr. Ejump maw betul-betul. Dia selalu jelos aku outstation tempat best-best. hahahah So enjoy all the pictures!!!! 

Menahan geeeliii.
toloonnggg.
Last captured b4 going back to Putrajaya
Paling berpanas sudah ne
Motif :: pool.
hahahaha
Check out time :)))
 Notes :: Aku banyak travel 1 Malaysia atas dasar kerja, tapi sayang lupa maw share. Ermm next time i'll share k??

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...