Sunday, November 27, 2011

Arnab Pakai Celak In The House

As Salam,


Wahhh sungguh jarang post entry on weekends. hehehe. Tapi oleh kerana aku bercuti seminggu di KK, nothing to rush on so bolehlah luang masa tulis-tulis kejap di sini. Pagi-pagi lagik, Mr. Ejump sudah bawak pegi Gaya Street. Memang lama sudah kami nda singgah ne sebab selalunya hari Ahad aku sudah balik KL. Lagik pun panas bha. hehehehe. Last pegi masa mula-mula kawen dulu, yang inai masih merah lagik. hehehehe. Hari ne aku turutkan jugak Mr. Ejump yg maw pegi.

Before that, masa aku course di PD hari tu, hotel tu sediakan macam mini zoo tapi ada arnab dan burung jak la. So, adalah satu ekor arnab ne yang bulu around mata dia hitam, badan dia putih. So aku called dia arnab pakai celak Aku pun kasi cerita Mr. Ejump dia as pet lover, betul-betul curious. hahahahahha. Then hari ne, inilah hasilnyaaaaa~~~~~



c Kapet otw to the house


Actually di rumah ada lagi 1 ekor arnab baka new zealand ka apa. Before ne ada 1 ekor lagik, that one besaaaarrrr betul. Tapi mati sudah. Rindu jugak dengan dia, sebab sangat agresif. Yang ne nda taw apa baka, tapi buku carpet dan pakai eyeliner. hahahahahah. Jangan tanya aku macam maw jaga arnab. Aku nda tawwwww. hahaahahah. Aku takut jugak ne arnab. hahahhaah. 

My sis in law panggil ne c Kapet, yg satu lagik tu c Capik, kaki dia ada cacat sikit. Sian ne. So kami semua berharap nanti dorang ne ada anak. Maw tinguk apa keluar c bulu carpet dengan new zealand punya baka. hehehehehe.

Fully pink for today's outing
Nantoookk  :p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...