Friday, October 28, 2011

Tiada Akhir Nanti

As Salam,


Lagik 3 minggu Mr. Ejump and family akan kembali ke tanah air. Rasa sayup-sayup di hati aku menunggu hari tu. I miss you sayang~~~~ Lepas ne mungkin kami akan di uji lagik untuk berjauhan (aik memang pulak berjauhan,hehehehe), maksud aku mana taw cuti dibekukan. Nda adilkan, aku perlukan cuti untuk jumpa suami dan keluarga. Mesti orang nda akan paham kan. Ya la dorang nda rasa apa aku rasa. 

Kadang-kadang tengok suami hantar isteri pergi kerja pun airmata aku jatuh. Aku penat sudah begini. Penat sangat. Bukan penat fizikal tapi penat mental. Penat dari hati yang terdalam. You can laugh as loud as you can. But i'm the one who suffering. Kadang-kadang aku terpikir; aku berada di laluan takdir atau aku tengah melawan takdir? Mr. Ejump cakap mintalah pada Yang Esa. Hanya Dia Yang Maha Mengetahui. Boringkan baca blog aku asyik benda yg sama. huhuhuhuhu. Aku pun boring. wuawuawuawuawuaaaaa

Dikamarku buka
Hati ini jangan
Mimpi dengan harapan
Hilang berterbangan

Di bawah malam
Seiring bahagia
Kulaungkan kunjung cuma

Di sebalik awan
Mega mendung ini
Adakah merimbunnya
Indah sekali

Nantikan ku sayang
Aku kan kembali
Setia menemani
Tiada akhir nanti



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...