Friday, October 28, 2011

Preloved Items vs Full Of Love Items

As Salam,


Our on9 shoppe will be open soon. Very the soon bebeh!!!! hehehe. Setiap kali stock2 datang, berbunga2 betul hati aku. Sepertinya aku meletakkan sepenuh kecintaan aku kepada on9 shoppe ne. Over kan aku?? hahahahaha. Setakat ne yg suda paid ada 140 helai tudung, shawl and inner. Dan aku masih belum berhenti membeli stock2 lagik. Perasaan aku macam maw tidur sama tudung2 tu. hahahaha. Tapi aku memang macam tu terutama sekali kali aku baru dari shopping. Aku akan try satu2 baju, kasut or anything dan berjalan seperti seorang model di depan Mr.Ejump sambil berkata, "cantik ka sayang? cantik ka?". Mr. Ejump yg pada masa itu kalau tidak main ps3 nya atau baca buku keretanya, akan cakap, "cantik". Tapi satu saat pun dia nda toleh sebenarnya.hahahahahaha. Dan aku akan mengomel2, "abg ne nda tengok ponnnnn". Masih lagik ne teruskan aktivitinya tanpa menoleh, "sebab abg taw, nda payah tengok pun bini abg memang cantik". Kadang2 aku rasa sweet, tapi bila sedar diri nda cantik rasa terbakar jugak. hahahahahahaha.

Astagaaaaa, apa bha aku maw cerita ne, mungkin terlampau ingat Mr. Ejump kali. :((. Ok abaikan. Sebenarnya aku maw tulis sempena on9 shoppe aku beroperasi semula nanti, aku maw jual preloved item aku. Yesssssss!!! Yessssss??? Susah maw buat keputusan ne. Aku jenis kalau nda pakai tapi dia cantik memang aku simpan. Aku kind of girl who love to see her wardrobe full with those beautiful stuff.  Tapi cantik tidak bermakna sesuai dengan kita kan. Adalah some baju2 aku maw let go sebab sudah tidak sesuai dengan keadaan aku sekarang. Setiap masa aku berhajat maw jadi muslimah sejati. Kuatkan hati ku ya Allah. So adalah few baju yg nda berapa sesuai. Kalau yg masih boleh pakai with cardigan, i'll keep it. Tapi baju2 tu bukan lama sudah beli, baru lagik adalah yg belum pakai lagik. Tapi biasalah time beli bernafsu betul. Akal letak number 2. :-ss. But i'm trying so hard to fix it. I promise. 

So yg aku ingat2 kasut ada 3 to let go. Satu tu slip on Adidas pink polkadot. Sangat cantikkkkkkkkk. Aku sayang betul, tapi aku bodoh terbeli kecil saiz 5 1/2 . Aku kan saiz 6@7. Aku benci. Aku benci. Ada satu sneakers from Nike dia macam polkadot tapi dot dia tu apple. Damn cuteeeeee!!!!!! Red color. Then aku nda pernah pakai sebab tiada seluar yang ngam since aku nda maw jeans sudah. hahahaahaha. Bikin panas kan. Ada satu pump shoes aku ermm 3@4 inches from Vincci. Sangat hot aku rasa. Beli sebab outstation di KK hari tu tiada heels konon. Maw look berkerjayalah. Hampeh, sakit kaki aku, jadi aku pakai satu kali jak.
1st day beli
can u see the apple?hehehe
nda sangka ada di google
credit 2 google
Kalau tops, erm nanti lah aku balik KK aku cerita. Nanti cerita semua sekali nda jadik jual. Ya la, aku jenis sayang barang. Aku sayang barang2 aku sepertinya dia bernyawa. Contoh bila beg aku bawak benda2 berat, aku akan susah hati, aku rasa seperti dia kesakitan membawa benda berat. Macam kasut, if berjalan di tempat kotor, seperti kesian dia kan. Mr. Ejump cakap aku psiko macam ada sakit mental. hahahahah .So, whoever beli preloved items aku. Do promise you all akan jaga with all your heart.It's not about money or fashion, but love and passion. 






4 comments:

  1. nnt ko tag aku brg prelove item ko a..aku tingu tu kasut cantik ha ha

    ReplyDelete
  2. Hahaha. Ok2 dun worry. Brg dr poplook pn mybe akn d let go.hehehee,tnggu ja la.hehe

    ReplyDelete
  3. sma la kita ted..brabis begaya2 mix n match, 'cantik ka klu bgini?'
    'cantik' alai bilang tp nda meningu..skali bejln d pkai, trus ckp 'napa ba baju mu nih sembrang2 sja' hahaha..bkin hot..

    ReplyDelete
  4. hahahaa.lucu bha lelaki kn. mcm nda kesah.tp sbenarnya kesah.hahahahaa

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...