Saturday, October 22, 2011

Luahan Perasaan #1



As Salam,

Tengah-tengah malam ne tiba-tiba rasa maw tulis something. Aku rindu aku yg dulu. Aku rindu KK. Aku rindu maw kerja dan cari makan di negeri sendiri. Aku rindu sapaan angin laut. Aku rindu haruman pokok yang menghijau.

Sebelum semangat ne luntur, sebelum semangat ini hilang, aku harap aku akan kembali mengatur hidup aku di tempat sendiri. Sebab aku nda tahan sudah apa yg aku hadapi di sini. Manusia boleh bercakap tapi aku yang tanggung. Walau ada doa yang kurang ajar buat aku. Aku terima. Aku terima.

Ya Allah semoga Engkau tidak menduga aku dengan sesuatu yang tidak tertanggung oleh aku. Sebab ada nyawa yang perlu aku tanggung untuk rezeki ini. Ada hati yang perlu aku jaga. Aku tidak perlukan simpati. Tolong jangan!

Semoga kali ne aku dapat transfer balik KK. Supaya aku dapat perbetulkan apa yang silap selama ini dan perlihatkan kebenaran yg patut diketahui.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...