Tuesday, October 11, 2011

As Cute As Teletubbies

As Salam,


Aku rasa semua orang taw pasal satu blog pasal gosip artis yang amat-amat popular. Iaitu beautifulnara. Yang best walaupun blog dia cerita pasal artis, tapi kita macam kenal jak dengan, maksudnya macam rapat jak.hikhikhik. Jadi ada satu entry tu, dia kasi tengok masa dia kasi surprise wife dia. Try tengok and tipulah kalau airmata tidak mengalir. Lebih-lebih lagi kalau berjauhan dengan orang tersayang kan.hehehehe

Mesti terus rasa, untungnya badan. Romantik betul. Semua perempuan mesti suka dengan romantic and surprise stuff kan. hikhikhikhik. Mesti masa sekolah dulu kalau tulis yang macam biodata-biodata dalam diary kawan tu. Part lelaki idaman; penyayang, penyabar, romantik, bla bla bla. hahahahaha. Kamu tahu ka diary yang aku maksudkan ne. Yang ada tulis makanan kegemaran, warna kegemaran, hobi, cita-cita. ahahhaa

penyayang macam ne :)))


Honestly aku dengan Mr. Ejump nda pernah lah romantika2 ne. Tapi siapa nda maw kan. Kadang-kadang tu mengomel jugak, "iskkh, tengok c anu tu dapat surprise gift dari bf dia. Tu baru bf belum laki lagik tu". hehehehehe. Kadang-kadang cakap lah jugak, "Abg, lama sudah nda bagi bunga". Then bila Mr. Ejump ambik di airport, adalah kunun sudah bunga tu. So not surprise, sebab aku sudah tanya awal-awal. Langsung aku nda terkejut. hahahaha

Selama tiga tahun lebih kenal, mahu masuk empat tahun da (o0o0o biar betul lama sudah.hikhikhik). Nda pernah lagik aku dapat birthday gift yang surprise. Maksudnya, on my birthday macam dapat hadiah lepas tu kena wrapped lagik, pas tu aku pun teruja-teruja kunun maw buka mahu tahu apa dalam dia. Terus main teka-teka lagik."Ermmmm my fav perfume ne kan, dress ne kan". Oh never!!! hahahahaha. Nda kira apa occasion ka mesti sudah tahu apa hadiah two three months earlier. Ya la, sometimes betul jugak cakap Mr. Ejump, belum tentu hadiah yang dia bagi secara surprise itu akan aku suka. hahahaha. Sudahlah fussy gilak ba**!!! Jadi aku pun sudah terbiasa situasi begitu, siap boleh rancang apa hadiah untuk birthday@annivesary sampai untuk tahun depan punya tahun depan punya tahun depan. hahahahaha



Kadang-kadang kalau hadiah annivesary aku jak dapat Mr. Ejump nda dapat, ya la namanya lelaki bukan dorang kesah pun. Yang lucu hadiah aku, aku mesti decide hadiah dia pun aku yang decide. Sebab kalau aku tanya Mr. Ejump, mesti dia mintak bukan-bukan macam rim kereta la. Duiiii, sungguh tiada ciri-ciri sebuah hadiah. Masa birthday dia tahun ne jak dia mintak hadiah yang lojekkk sikit. Aku setuju bagi ps3 itu pun sebab aku dapat ipad masa birthday aku. hahahahha. Pernah masa birthday aku dulu-dulu aku dapat netbook tiba-tiba   masa birthday Mr Ejump aku bagi dia pen parker yang ada tulis nama kami. Yang ne aku beli sendiri, tanpa pengetahuan Mr. Ejump. Even murah tapi sweet kan??? Sweeetkan~~~ Punya sweet tu, kita menulis-menuliskan terus pen tu ada nama kita. Mustahil lah nda sweet. hahahahaha.


sweet mcm ne
awwwwwww
Tapi lately aku boring sudah kalau birthday sama anniversary ka dapat hadiah then pergi dinner. Jadi aku rasa maw tukar hangenn. Setiap kali birthday@anniversary maw pigi holidayyyyyyyyy. I mean yang betul-betul on that day kami tengah bercuti. Then Mr. Ejump tanya, "jadi hari lain kita tiadalah pergi holiday kan?". Nda la jugak, ada jugak. hahahahahaha. Sebenanya aku pun nda taw apa aku mahu. hahahahah. Terima kasih ya Allah, kerana Engkau kurniakan aku suami yang penyabar dan memahami. Then sudah beli tickets untuk pergi singapore on my birtday next year. Then tiba-tiba aku rasa mahu pergi somewhere in Vietnam. Aku maw pergi memborong. Then tiba-tiba aku macam mahu beli satu barang tu pulak.Damnnn, aku nda tahu macam mana maw buat keputusan. Aku selalu datang dengan banyak pilihan, Mr. Ejump yang tukang buat keputusan. huahuahuahua. I hate myself!! Nafsu tinggi tapi duit tecik! Jadi sila beli tudung aku nanti banyak-banyak. Nanti boleh top up duit untuk aku pergi memborong di Vietnam tu. Nahhh, nanti siapa jugak terkinja-kinja kesukaan dengan stock baru dan dandit-dandit (bercakap dengan pelat budak umur dua tahun yang sedang makan coklat yang bermaksud cantik.hahahaha)


Vacay on my bday
Tapi ne nda dirancang


wink wink~~~~
In the end of the day, baru sedar our spouse are unique and special at they own way kannn. No need to compare them with others. Aku bersyukur, Mr. Ejump so special at his own way, he might not come up with those surprise stuff tapi Mr. Ejump nda pernah nda setuju dengan setiap keinginan atau kemahuan aku. He will try so hard to make it happen. Apa saja, walaupun benda remeh temeh. Walaupun dia buat macam nda kesah sebenarnya dia tengah perah otak macam mana maw realisasikan nya. For me its so cuteeeeeeeeee~~~ Cute macam teletubbies. hahahaahha


dan kiut mcm neeeeeeee~~~
p/s :: ne link macam mana c beautifulnara pasal kasi surprise wife dia. Semoga life korang bertambah-tambah happy dengan kelahiran cahaya mata pertama. Amin ya rabbal alamin.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...