Thursday, July 14, 2011

Mega Salesssssssss Again

As Salam,


Aku suka betul masa Mega Sales ne sebab semua barang-barang turun harga dengan sangat tidak logik. ahahahahahahah. Yang logik adalah duit anda akan semakin kuraanggggggg dan anda akan menggigil-gigil sebab duit habis. hahhaahahaha

So, kamu rasa bagus ka ada event oleh kerajaan ne, yang Mega-Mega Sales ne. Ok fine mega-mega arrrrr. Errrrrmmm, bagi aku macam okey jugak at least ne la peluang kita masuk butik-butik dan dapat tarik-tarik macam-macam then boleh pergi kaunter terus bayar. hahahahaha. Selalunya, beli satu dua terus berpikir terus kena warning bulan depan tidak boleh membeli-beli. Sabarrr jak aku!!!! Tapi dengan event begini merasa jugak kita kan. Lain lah orang yang memang loaded sentiasa, sale nda sale sama jak. o0o0o0o0 sayang bila la kita maw begitu!!! Makan gaji ada hati maw begitu~~~~

Masa di KL hati tu baru aku perasan sales ne sampai 31 Ogos, nahhhhhhhhh apa lagikk!!!! Sampai KK sambung lagikkk jalan, kira maw sambung lagik di KL wif Miss Baby tapi ada masalah yang tidak dapat dielakkan. InsyaAllah tengah-tengah puasa nanti. Mr Ejump cakap Gunung Kinabalu pun boleh rata ne begini. Kamu paham gak tu kan apa??? haahahahahaha. Nda pa lepas ne kita 'puasa' shopping focus for another honeymoon trip. daaaii daiiiii daaaiiiii

Teruskan kenapa kalau membeli-beli ne kita kaitkan dengan perempuan jak arr??? Aku tinguk Mr. Ejump pun melaraaaamm jugak. Atau hubby ku jak begitu? hahahahahaha. Terlampau terikut wifey nya. Tapi kiut jugak aku tinguk dia beli-beli dan pilih-pilih barang. Ok fine perasan sendiri!!! Tapi nasihat aku, janganlah berlebihan sampai meninggalkan benda yang penting. Lagik-lagik maw raya ne, berpadah-padah la. Tapi aku nda cakap sama orang yang loaded yang petik jak dapat duit. Tapi orang macam kami lah, makan gaji, ada tanggungjawab. Kannnn.kannnn.hehehehe

Oya untuk yang cakap-cakap tu, aku ada guna duit ko??? Teda kan!!!! Jadi sila diam. Diam-diam masuk dalam almari. hahahahahahah. Ok enjoyy our pics. We share same interest which is shoppppppppp till drop. Eh bukan till empty pocket la!! hahahaha
ne new building kan.
Apa dia jual arr?
Mr. Ejump nda sihat ari tu, nda banyak jln :((
Ok ne pose sebelum masuk pavi.
Okeey ne after, ada 'tangkapan' sudaaa :))
o0o0o0o0 syg lamanya dlm fitting room
Okey ka the jeans :))
Mcm 21 umur mu syg
Ok another 'tangkapan'
Yesss2
1B ada buat macam lucky draw.
Purchase rm30 at any outlet pas tu boleh join.
Campur2 dr ari tu aku submit lebih 10 so plszzzzz ampit la 1.hehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...