Friday, July 15, 2011

I Need TV + Astro :(((

As Salam,

Haluuuuuuu, entry kali ne penuh ke 'stress' an sebabnya I need tv. Wwuuuuuaaaarrggh. Tv together with Astro. Why I need it so bad? Bulan depan aku dua tahun sudah di sini. Dan tiada sekelumit pun harapan yag aku akan balik ke KK. And I'm getting bored day by day. Tolonglah!! Feels like living in a box. Betul ne. :(((( Aku perlukan hiburan. Aku perlu tahu dunia luar. Contohnya, CSi suda musim keberapa? Horatio masih hidup lagik? Errmmm, apa drama melayu yang best sekarang? Tahajud cinta? Anissa? Omg! Aku nda taw. So bad!!

Wif Ipa :: Mr. Ejump's cuzzy
Di rumah sewa aku ne bukan tiada tv, ada bha. Tapi since ianya terletak di ruang tamu, agak payah kaki ne melangkah. Wah, statement macam tinggal di banglo. Tapi, tv dalam bilik lebih privacy right?! Means, balik-balik jak dari kerja terus boleh ambil remote then tengok tv. Nda pun on weekends, buka-buka jak mata terus buka tv. I need it. I need it!


Family vacay :: Muzium Negara
Kalau maw sangat kenapa nda beli saja, bukannya beribu-ribu harganya, plus decoder n the 'piring' astro pun suda ada di rumah, tinggal apply package (itu pun if housemates agree benda tu tarik pergi bilik aku. Since dorang nda maw jugak ada astro. Kalau nda pun aku apply la semua baru). Tapi ramadhan dan syawal bakal menjelang tiba. Sudahlah first time raya sebagai suami dan isteri. Chewaahhh. Hikhikhikhik. Perbelanjaan seperti baju-baju raya parents aku, kuih raya untuk dua buah rumah, kain langsir mama dan sebagainya. Jadik terpaksa lah makan hati seja. Perasaan maw ada tv ne pun datang sekarang, bulan-bulan lalu nda maw pulak. Menyusahkan betul!!! Plus we baru jak beli lcd untuk Mr. Ejump main ps3. Betul-betul keinginan aku ne nda ngam timing. :(((((
Maci Yaty :: Mom In Law :: Me
@Aquaria KLCC
Oleh itu, aku akan lancarkan tabung untuk mengumpul dana untuk aku mendapatkan sebuah tv. Hehehehehe, main-main jak bha. Sekadar sesi luahan ok. Sobbb sobbbb soobbb. Tiadakah orang maw kasih hadiah aku tv, dont say Mr. Ejump, lain orang. Contohnya aku memang peraduan ka and so on. Hahahahahahahahhaa.

Taman Burung KL
Siapa-siapa ada tv to let go dengan harga yg munasabah bagitau aku ar. Tapi area Putrajaya la, kalau lcd lagik sodaaaap. Hahahahaha. Officemate ku cakap, maw murah tapi demand. Hahahahahaa. Okey apa kaitan gambar-gambar dan entry ne. Jawapannya tiada kena mengenaaaaaa. hahahahaha. Boring bha entry tiada gambar. Jadi aku kasi masuk jak la Family vacation hari tu. hahahaha. Thanks for reading people!!

2 comments:

  1. nda silap klu apply br, kena byr rm50 sja..bgs apply br, jd arta sndri..hehe..

    ReplyDelete
  2. mmg apply baru la. sbb tuan rmh nda sdia kad. sdia piring n decoder jak. sampai sakit kepala aku berpikir ne. hahahahaha. mcm tlmapw besar mslh aku. hahhaah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...