Saturday, May 28, 2011

Saloooonnn??? Lariiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!

As Salam,


Sekarang aku dalam dilemma. Kasi bunyik macam masalah berattttt. hahahahaha. Ermmmm, macam aku maw share sama kamu arrrr. Begini, aku maw share yg aku bukan macam kebanyakkan perempuan yg suka pegi saloon, spa, buat facial, manicure+pedicure, and etc. Aku pun nda taw kenapaaaaaaaaaa~~~~~ 

Dulu kan, masa belum kerja, mama aku rajiiiinnnnnnnnnnn betul suruh aku buat facial. Sebulan sekali mama aku bagi duit suruh facial dan kamu tawwww aku rasaaaaaaaaa sangatt tersiksaaaaaaaaa. Baring lama2 almost 2 jam. Maw tidur tapi control la weeehhhh. Karang nda pekdah2 terjatuh lagik dari katil facial tu. Tapi, bila sudah start kerja, teda nya aku pegi. Malasssssss dan nda sanggup aku lama2 baring segala. Haissshhhhh. 
Mula2 semangatttt

Masa aku lepas bertunang dulu, aku bertekad la kunun, pas ne every month mesti maw pegi facial. Kunun masa kawen nanti ada seri2 la kunun. Kasi licin2 tu muka. Hurrrrrmmmmmmmmm, every month asyik cakap, bulan depan la. Bulan depan punya bulan depan, kawen pulak suda. Hahahhahahahaha. Pas tu macam 2 bulan maw kawen tu, aku cakap nanti before balik KK untuk majlis, maw pegi manicure+pedicure la. Ermmmmmmmmm, teda jugak. hahahahahaha. 

Ok, maw2 buring suda. hahahha
FYI, aku last potong rambut pada birthday aku last year. Pada 10 April 2010. Lama kan suda nda pegi saloonnnnnn. Aku nda suka bha lama2. Pandai tungkal aku rasa. hahahahaha. Tapi nda la bermaksud aku di rumah nda pakai pencuci muka, nda pakai shampoo segala tu. Melampau jugak kannn. hahahahaha. Kalau buat sendiri tu maw la.

Jadi al-kisahnya, Mr, Ejump pun heran sejak kawen teda nya aku pergi saloon. Sedangkan dia setiap bulan pegi saloon. Jadi aku rasa suda tiba masa nya aku pegi saloon untuk tahun ne. hahahahahaa. Next tahun depan seja. hahahahaa. Orang bertudung tidak bermaksud kita harus mengabaikan rambut kita kan???? Aku nda pernah la mengabaikan, cuba pegi saloon sedikit ralat. hahaahaha So, dekat blok depan rumah aku ada saloon. Balik2 suda aku intai2, kira2 hari ne aku maw pegi. Baru tu maw pegi berdebar2. hahahahahahaha. Gilakkk ka apaa????
Masi boleh bertahannnn
Siukk aku tinguk kawan2 yg kadang2 cuci rambut pun pegi saloon. Dari mana datang minat begitu arr... Napa aku teda arrr??? Memang betul la kan, aku ne macam tomboi2 sikit. hahahahah. Terus kan. masa aku putung rambut yg last year tu, nda rata lagik dia putung. Sampai aku datang balik kasi repair kan sama jak. Cantik lagik mama kau putung. Jangan kamu nda taw, mama aku tu pandai putung rambut arrr.. 

Start cari2 gadjet
Pendek kata, aku mudah buhsan la kalau lama2 di saloon ka apa ka. haahahaha. Jadi wish me luck rambut aku nda jadi bukan2 oleh tukang gunting ne. hahahahahaha. Kalau nda tambah aku trauma2 maw pegi saloon ne. hahahahahaha. Enjoyyyyyy

Finally terhamburrrrr. hahahaa
Notes :: Gambar2 adalah semasa Hari Inovasi dan Majlis Anugerah Perkhidmatan Cemerlang opis aku. Aku bertugas jakk pun. hehehehe. Begitu la aku, cepattt buhsan. Hanya Mr. Ejump dan ipad ku sahaja yg aku tidak penah buhsannn. hehehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...