Tuesday, May 31, 2011

The Poplook. com

As Salam

Yuhuuuuuuu, tiba2 ada mood maw post something di blog ne. Cuba kunun tekaaaa~~~ hikhikhikhik. Sebabbbbb parcel yg aku tunggu2 suda sampai. Hip2 horaayyy. Hip2 horaaayy. Aku ada beli dress bha dari ThePoplook.com. Sehari jak sampai sudaaaaaaaaa~~~ Seronok nya. Murahhhh lagik tu. ***Terasa maw lompat2 tepok bintang la.
Dari pagi aku tunggu~~~
Untuk pengetahuan semua, aku sekarang ada keminatan baru. I’m addicted to maxi dress!!! Yesss, sangat2! Fav dress aku from Nichii. Baru aku taw best2 pulak dress di sana. Murah lagik tu. Setiap kali masuk mesti ada dress yg cantik2 dan cepat habis. Keminatan ne timbul sejak 2 bulan yg lepas la, jadi sekarang aku memang gilak pergi cari dress. Hahahahaha
proper jak kan ada sticker suma tu. Niceeee
Ohya hari tu, masa Mr. Ejump jalan dengan kawan dia, boleh2 dia terpikir maw kasi beli aku dress jugak. Sudah nama nya suami mithali kan. Memahami dan menyokong ne. Dress tu stripe grey, ok la brand Radioactive. hikhikhikhik. Tapi, aku pun belum tengok tu dress. Harap2 ngam dengan aku. Malam ne balik boleh la test dua dress ne. hikhikhik
Tadaaaa~~ stripe jugakkkk
Ok sambung balik pasal The Poplook.com ne, aku lama suda selalu tengok2 barang nya ne. Tapi nda taw apa maw beli. Tapi bila suda aku berniat berabes maw kumpul dress ne, naaahhhh apa lagik. Yg best nya pembayaran dia bukan seja boleh dari macam Maybank2u, tapi boleh jugak credit card. Pas tu penghantaran free ok!!! Walaupun pos laju, 1 hari jak sampai da. I like it!!!! Jadi siapa yg suka beli online tu, try la masuk ThePoplook.com. Bikinnn kelabu mata jugak. :)
Maw ne!! Plsz restockkk. :)
Notes:: Mesti ada menyampah kan, sekadar brand2 biasa pun maw kasi masuk blog. Biar la bha, at least duit aku kan. Titik peluh aku kan. Kannn..kannnnnn. Ohyaa, gambar2 kejadian sekitar setengah jam yg lalu di ofis ku. hehehe :)))))))))) 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...