Friday, May 6, 2011

Fast 5 :: Kebabbbboommm

As Salam,


Lama suda nda meng update belog ini. hehehehe. Macam teda mood bha. Sampai sekarang pun masih belum ada mood, just maw share pasal satu movie yg baru aku dan Mr. Ejump tinguk. Movie yg pastinya ditunggu2 oleh orang ramai. FAST 5!!!! Jelessss arrr, susa kan maw dapat ticket nya. Kami pun beli online, datang counter tinggal redeem seja the tickets.
Ok laju2 bawa kereta ne macam fast 5.
nda bha..men2 jak.hehehe
Kamu pun taw kan, kalau cerita fast and the furious ne mesti best kan. Best yg bestttttttttttttt. Tapi orang macam aku, romantic2 still number 1 di hati aku. Boleh jugak la cerita begini, tapi bikin kabak2 bha hati. Banyak betul adegan nyaaa. Kalau aku cerita sinopsis nya nanti nda surprise pulak. Tapi mesti kamu akan teruja tengok macaman dorang buat rompakan tu. Dengan gabungan2 yg mantap memang sangat mantaaapppp!!!! Kalau ada masa aku maw tengok lagik. Nda puas ne. Setiap kali ada adegan2 yg hebat mesti aku teteriak. haahahahahah. Sebab aku rasa hebat bha cerita tu, balik2 aku kena sound oleh Mr. Ejump. Nah itulah aku nda berapa kalau tengok wayang begitu, cuba kalau romantic2, diam2 tu aku. Buli berangan2. hahaaha
Muka excitedddd tinguk Fast 5. hahahaa

Barisan pelakon. Mantap !!!
Mr. Ejump jan cakap lah, kalau kereta2 ne memang pujaan dia. Balik2 dia cakap sal tu skyline lama dalam Fast 5 tu. Mr. Ejump ne minat dia sama kereta2 old skool. Jadik bila tinguk Fast 5 ne, nda berkelip lah matanya. Jadik dipendekkan ceritera. Pegilah tengok, penah ka Fast and Furious ne mengecewakan? Nda penahh kann. Nah soal sendiri jawap sendiriiiiii!!!! Nah pegi tengok official website dia http://www.fastfivemovie.com/ .

Dia preggy tapi buli lumpat2.
Hebat betul, kuat rahim dia. hahahaha


Masa ending ne bila keluar sudah nama2 pelakon la, crew la, orang dalam cinema tu kelaur suda, dorang pikir memang habis la ne. Mr.. Ejump cakap kita stay jak, sebab lampu pun  belum on, mesti ada sambungan ne. Sekali mcm betul, awek kepada hero yg sudah mati dalam cerita sebelum ne, tiba2 muncul dan ada jenayah jugak la dia buat. So, maybe dalam Fast n Furious 6 la nanti tu. hehehehe.

ok endingggg msti cium2  peluk2.
hahahah
So, lepas ne aku maw tinguk wayang Ombak Rindu dengan Nur Kasih tu. hikhikhik. Maw romantik2 bha. Lepas tinguk Just Go With It memang aku dahagakan movie2 romantik2 ne. hahahahahaahhaa..


Makan b4 movie.
Nanti kita tinguk movie lg okkkkk~~~

Notes :: Lepas tinguk Fast 5 hari tu, balik jak rumah Mr. Ejump terus download game Fast 5 dalam ipad terus main sampai tak hennngat terus ipad nda boleh on terus hantar kedai. Naseb ok, just kena jailbreak balik. Gggggrrrrrrr

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...