Monday, April 18, 2011

Selamat Ulang Tahun Kelahiran Cik Nadrah Audya Abd. Karim !!!!!

As Salam,

Ini adalah special entry buat sahabat aku yg tercinta, Miss Baby. Jarak tarikh birthday kami nda jauh, 3 hari jak. Dia 13 April, aku 10 April. Jadi aku masi kakak, jadi aku mesti maw ulun2. hahahahaahaha. Aku masih berkuasa. Entry ne sepatutnya on time bha 13hb hari tu, namun apa daya, 13hb aku baru balik KK. hikhikhik.

So, Cik Nadrah Audya Abdul Karim, selamat ulang tahun ke 24 tahun. Macam aku maw ber shuffle bha. Kita kawan dari umur 7 tahun lagik. Sekarang 24 sudaaaaaaaaaa!!!! Jadi, teruskan kejayaan anda ok. Biar apa orang cakap, jangan paduliiii!!!!! Biar susah sekarang, yg penting masa depan terjamin. Ingat!!!!!! Bila berjaya nanti, jangan lupa pada ibu bapa anda. Aku sama c noreen pun jangan lupa. hahahahahaha. Kami maw yg big2 kalau ko sudah kerja tetap nanti arr. Aku ko nda boleh mintak big2, sebab aku sudah kawen.hahahahahahahahah!!!

Dulu masa sekolah, selalu kami celebrate bday pas tu tukar2 hadiah. Tapi bila 18 tahun jak, bila masing2 suda bawak haluan masing2, aku study sini, Miss Baby di Sarawak, Miss Bonon di Perak pas tu pindah Sarawak. Tiada sudah any celebration kan. Tunggu lah umur 30 kali arr...Wait and see bebeh. Kadang2 rindu zaman remaja2 kami dulu. huahuahuahu

So, aku maw orang percaya bha yg kita beul2 berkawan dari kecik. So, ini buktinya. Enjoyyyyyyy kawan2 pic kami dari kecik lagik. Kiut2 kan. wakakakaakakakakakak. Padahal, pandai naik bola roma aku tinguk gambar2 kami ne.hahahahahah


Miss Baby dari kecik lg mmg pandai menari
Zaman Tunas Puteri :: Darjah 4 (1998)
sepa sebelah miss Baby tu?
hahahahahahaha
Open Hse raya utk kwn2 di rumah aku.
Form 4 (2003)
wiff ruffedge.hahahaha
form 3 (2002)
Celebrate beday noreen
Lupa suda, mcm pas SPM ne.

Hari Raya 2010
Masa majlis hantar berian aku
Mereka kesayangan ku !!!!
Berubah ka muka kami????hikhikhik. Aku cover2 bha gambar zaman dolu2 yg nda pakai tudung, sekarang pun Miss Baby sudah pakai tudung, Alhamdulillah. Oleh kerana beday aku pun baru jak berlalu, aku bagi kamu semua tinguk sikit2 gambar masa aku kecik masa beday aku.hahahahahahah. Kira adil lah sama Miss Baby. Sama2 kita berhambur. Walaupun aku rasa kasi masuk gambar2 ne, sama macam percubaan membunuh diri.hahhahahahhahaha.

Rasanya darjah 5 ne (1998)
aaaauuwwwwwww
mcm belum tadika lagik ne.
Baju aku jugakkk laaa
haahahahah

Notes :: Miss Bonon @ Noreen, jangan telampaw ketawa. Birthday ko nda lama lagik.hahahahahahaha.. Gambar2 ko pun ada dalam simpanan aku bha...:)))

1 comment:

  1. shit u mmg! hahahha! thnk u! ko kover2 lg gmbar ko msa kecik2 arrr! brabis aku ketawa tngukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...