Tuesday, April 19, 2011

Akhirnya Kami Menjejakkan Kaki Di Bumi Melaka Yg Dipenuhi Sejarah :))

As Salam,


Actually aku dan Mr. Ejump lama sudah plan maw pegi Melaka. Dalam perancangan bulan Jun gitu lah, lepas macik Mr. Ejump kawen. Dijadikan ceritera, jeng jeng jeng. hahahhaaha. Kalau kamu ada baca entry aku sebelum ne, I Am Mom To Be, But......, ada aku selit2kan aku ada pegi Melaka. Sebenarnya, ini percutian untuk mama & bapa mentua aku dgn adik ipar aku. Tapi last minit kami menyelit.haahahha. Mr. Ejump kan memang ada dengan aku di Putrajaya. Hari yg bapa mentua dan adik ipar aku datang, kami ne kunun maw pegi jumpa jak la, bermalam satu malam di KL pas tu balik Putrajaya. Sekali terikut pulak, lagik pun aku sihat sudah. Tapi nda jugak aku jalan geragas2 bha. hehehehehe.

Baru tu, mana ada baju banyak kami bawa, maw patah balik Putrajaya jauuuuhh tu ginngg. Apa lagik shopping la di Sogoo. Kamu pernah dengar kah lagu Sogo? hahahahahha. Soooogoooo~~~~~.  Ok aku memang suka merepek2 kalau sudah menaip. Masa di Melaka, kami sewa kereta, terer kan Mr. Ejump. Dia buat mcm KK jak. Syabassss!!!! Yang spoiled nya, mana ada bawak camera DSLR. Bha bukan dirancangkan. huhuhuhu. Nda pa la. Gambar2 ne dr camera Sony aku jak. itu pun teda bawak charger. Yg memang sentiasa ada dalam handbag. huahuahuahu.As usual, aku nda suka tulis panjang2, enjoy all those pictures!!!!

Menyempat sebelum nek train pg KL Sentral
Husssiinnn ~~~~~
Hallluuuuu 

Muka2 hyper suda ne.
hahhaha
10 April 2011!!!
hikhikhikhik
selamat ari jadeyyyy
Happpy kunun.
Lupa sudah dia bininya sakit.
hahahahah
Ibu mertua ku, adik ipar, aku
ermmmm, nda ingat aku apa nama tempat ne.:))
depan sungai Melaka
Aku suka hotel ne
wink2 :)))
Ejump sparrow dia bilang
The beginning of day 2 @ Malacca
entrance zoo melaka
us
Nda sampai setengah jam lunch, suda cari snek lg.
wellll~~~~
Lupa suda apa nama mall ne.
huahuahu
@ Melaka Sentral
Utk gambar jak, belum brane angkat berat2.
@ Terminal Bersepadu Selatan
sangat teruja berada disini, macam airport.
maafkan kekampungan aku.
hahahah
Notes :: Makasih ya mama dan bapa mertua ku untuk percutian ini. hikhikhik. Thanks for the sweet memories. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...