Tuesday, March 8, 2011

Jom Kahwin :: Selamat Menempuh Alam Berumah Tangga Puan Munirah

As Salam,

Seperti yg diketahui umum (kalau ada org taw la.hikikhik), last weekends aku blik KK. Then sempat la pegi majlis kawen c Munirah ne. Munirah ne sepupu kpd kawan rapat + kawan baik + kawan gilak2 aku tym study di Cosmopoint dulu, Misz Elda. Tapi, aku besa la jugak c Munirah ne. Apa yg buat aku excited maw pegi kawen dia ne, sebab jmputan kawen yg dapat aku pegi selepas aku kawen, lepas tu dapat jumpa Misz Elda, last jumpak dia masa aku kawen itu pun teda bercakap. Pas tu dpt balik kampung halaman. Yyiiippppiii!!! Nanti tengok entry aku pasal kg aku pulak k??boleh la.. Boleh laa... Hikhikhik

Aku nda taw pulak masa tu tema apa. Pakai jak baju hitam tudung merah. Sekali smpi macam match pulak dgn pelamin. hakhakahakhak. Mr. Ejump pun pakai t-shirt Nike merah. Itu seja lah brand yg dia maw pakai. Cerewet2 aku, cerewet lagik laki aku.hahahahahha.
Baaalikkk Kammmmmpunng!!!!!
Ada macam Redmummy ka??
hikhik perasaaaan ko Ted!!
Kawen di kampung ne meriah betuuuuuull. Naseb lah kami tiada rumah sendiri di kampung, kalau nda maw jugak merasa kenduri di kampung. Hikhikhik. Biasalah ada acara karaoke, kulintangan (betul ka ejaan ne) dan yg palliiiiiinnng unik, ada pertandingan Sepak Manggis. Apa tu sepak manggis ?? Sepak buah manggis sampai terkupas kulit nya ka??? o0o0o0o0 bukan!! Pihak keluarga pengantin akan sediakan satu ragan (bakul@bekas) yg diikat pada satu tiang yg tinggi. Sangat tinggi macam maw sama tinggi tiang elektrik di kampung.hahahaha. Sepa yg dapat kasi masuk bola takraw dalam ragan tadi di kira sebagai pemenang. Aku tengok2 macam tiada yg sampai. Tapi bakul tu boleh diturunkan sedikit demi sedikit sekiranya tiada yg berjaya masukkan bola tersebut. Pemenang akan dapat hamper. Menurut Misz Elda, ada jugak keluarga yg bagi cash. Best kan kalau di kampung. Macam2 ada!

acara Sepak Manggis
Ada Braann??
Peserta memulakan sepakann
Lupa pulak, majlis ne berlangsung di Kg. Biau, Bongawan. Bongawan kampung ku. It was glad to come here. Lama betul nda balik. Last masa lepas kawen, kenduri parents aku maw naik haji. Aku amat gembira bila dpt balik Bongawan. :))))

Kepada Puan Munirah dan Encik Jeffri, selamat menempuh alam berumah tangga. Semoga happy2 selalu, terbina lagik satu masjid terlaksana lagik satu sunnah Rasulullah s.a.w. Ok enjoy the moment thru all the pictures. :))

Semoga berbahagia
Pihak keluarga pengantin lelaki.
Purple aaaawwwww.
I likeeeeee!!!
Pihak keluarga pengantin perempuan.
Paling suka kalau veil panjang2 ne.
Sama macam aku dulu.:))
Wif Misz Elda@Misz Adviser
She's married okeeeyyy
Dibelakang tengah makan beradab
Kami menyimpaat jugak bgambar
Misz Elda wif her hubby
Hubby dia la yg buat tiang sepak manggis tu.
Okey boleh order.hahaha
Matching kan kami wif the pelaminnn
aaawwww
Payah kan bergambar ne.
Maw dipaksa.
Okeyy start gaduh da.
hahahahahaah.
Notes :: Percubaan pertama untuk memakai merah2. Awwwwwwwww

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...