Friday, March 11, 2011

Polaroid Camera

As Salam,


Entry ne ringkas jak. Aku jumpa gadget baru yg agak menikam2 jiwa. Aku nda kesah kalau dia kaler lain, tapi kenapa dia kaler pink??? Kalau dia kaler pink aku mesti maw google lagik banyak2 pasal benda tu. Now, aku sudah kapar2. Aku tinguk dia kena beli online jak, harga murah jak, nda sampai 300. Nama benda tu Polaroid Camera. Ambik gambar terus boleh keluar. Aku maw!!! Aku mawww!!! Tapi Mr. Ejump sudah banned aku dari gadjet2 ne.  ****Pingshaannn

Kenapa ko kiuttt??




Another 1
Notes :: Gambar ehsan google. Nda maw byk cakap!!! Tengah tahan nangessz....wuaaaaaaaa

2 comments:

  1. yup ted...aku pn adore benda alah tuh!! td jumpa kat sh0pinmall.tp x pla aku tgk hrganya...
    ada bl0gger wat c0ntest & 1st winner nya dpt camera tu la.ramai gila yg j0in.hehe

    ReplyDelete
  2. hye beauty.. mall mana arr???? aduusshhhh.. harga dia mcm not bad. tp filem nya kaw2. kiut kn bnda ne..geraammmmzz.hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...